  • Data: 2009-10-28 09:11:16
    Temat: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oprócz Toy'i jej podobnych marek są tam też urządzenia heavy duty. I takie
    > też się psują...

    I obecnie z tego co wiem to trafia on na serwis, nikt go już nie wymienia
    ale musisz mieć paragon na zakup. Zresztą Castorama to taki sklep w którym
    ludzie oddaja używane muszle klozetowe, a nawet kwiatki które urosły z
    sadzonek bo na opakowaniu miały WIECEJ listków niż faktycznie im urosło. To
    nie żart, autentyczny przypadek opowiedziany przez pracownika przy okazji
    jak zwracałem jakieś płytki które zostały po remoncie.