eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Borafu <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Date: Mon, 26 Oct 2009 11:44:35 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <hc3uil$i9s$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    <hbv2qq$g0n$1@newsread2.aster.pl> <hbvh89$26p$1@news.dialog.net.pl>
    <r...@4...com>
    <hc189t$utr$1@news.dialog.net.pl> <hc1c8f$sae$1@news.onet.pl>
    <hc1g7k$3ea$1@news.dialog.net.pl>
    <p...@l...org.pl> <hc1med$mk8$1@news.onet.pl>
    <f...@4...com>
    <hc3neg$bnq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.112.140
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1256553877 18748 81.219.112.140 (26 Oct 2009 10:44:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2009 10:44:37 +0000 (UTC)
    X-User: borafu
    In-Reply-To: <l...@4...com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983284
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Mon, 26 Oct 2009 09:41:15 +0100, BaX wrote:
    >>> A jak sprzedawca informuje ze gwarancja sprawnej pracy urzadzenia
    >>> wynosi 1 rok, to jak to rozumiec ? Ze umowa jest taka ze po 12
    >>> miesiacach urzadzenia nikt za darmo nie naprawi ?
    >> HP ma wszystkie gwarancje na drukarki 'domowe' na taki okres. Nikt tego nie
    >> naprawi po tym okresie za darmo.
    >
    > a probowal ktos niezgodnosci po 12 miesiacach ? Co oni na to ?
    > Bo tu jest pies pogrzebany - przepisy sa bardzo nieprecyzyjne.
    > No chyba ze sa, i za zadne awarie sprzedawca nie odpowiada :-)

    Łojeju...
    Co ma piernik do wiatraka?
    Awaria może się przydarzyć przy całkowitej zgodności sprzętu z umową.
    To są dwie zupełnie różne sprawy!

    Kupujesz wiertarkę, ma napisane "wbudowany udar".
    Po 18 miesiącach chcesz użyć tego udaru i okazuje się, że nic z tego -
    Twój egzemplarz nie ma udaru. Nieważne że gwarancja się skończyła, bo
    kupiony przez Ciebie produkt był inny (funkcjonalnie) niż Cię
    zapewniano. To jest niezgodność z umową i to działa przez 2 lata.

    Inny przypadek: kupujesz wiertarkę z 12 miesięczną gwarancją, używasz i
    po 18 miesiącach wiertarka się psuje. Coś się zużyło czy wytarło.
    Gdzie tu niezgodność z umową? Chyba nikt Ci nie obiecywał, że wiertarka
    będzie działała aż do końca świata bez awarii, prawda?
    Teraz gwarancja minęła - możesz ją sobie naprawić odpłatnie.

    Czy to tak trudno zrozumieć różnicę?

    Pozdro
    --
    Borafu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: