  • Data: 2009-10-26 15:41:22
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pete pisze:

    > Wyobraź sobie, że towar niezgodny z umową, to np. proszek reklamowany w
    > TV jako usuwający 100% plam, który nie doprał ulubionej koszuli.
    jak masz umowe - wystarczy reklama w TV to możesz iść z proszkeim do sądu
    > Czyli inaczej, jak wolisz, nie spełnił moich oczekiwań.
    moze nie spełniać. następnym razem kupisz towar innego producenta, a
    potem otworzysz fabryke własnych towarów idelanych.
    Wracająć do proszku. jeśli producent po wygranej przez Ciebie sprawie
    sądowej zmieni reklame, i bedzie w niej informacja ze prosek usuwa DO
    98% plam, to znowu oddasz sprawe do sądu, ze Ty sobie życzysz zeby
    usuwał 100%?
    Z ekranami LCD tak jest! Nikt nie gwarantuje/umawia sie ze będą działały
    w 100% gwarantuje ze będą działały w 99.999% a to dużo. tak wiec powodzenia

    ToMasz