eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-26 12:45:38
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: TGor <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 24 Paź, 15:30, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > > Naprawdę? To przypatrz się dokładnie tym gwarancjom.
    >
    > Ale tak konkretnie to o co ci chodzi?
    >
    >   MJ

    A tak konkretnie to klient wybiera z której formy ochrony swoich praw
    skorzysta. Ba - skorzystanie z jednej formy (np gwarancja) nie
    uniemożliwia skorzystania z drugiej formy (niezgodność). Poza tym
    zwykle gwarantem jest producent telefonu (nie musi, ale zwykle jest) a
    za niezgodność odpowiada sprzedający. Często jest nim właśnie
    operator.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: