  • Data: 2009-10-26 15:50:02
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    użyłeś słowa "klasy" są towary kalsy 1, kalsy 2 kalsy3. NIe istnieją
    towary idealne. mogą być tylko przyrządy zbyt małej dokładności zeby
    stwierdzic ze towar ma błąd. Tak wiec ustalamy jakość towarów tak, aby
    wiekszość klientów była zadowolona. tego sie sprzedaje 90% pozostałe 10
    % to odrzuty które i tak sie sprzedadzą na allegro, albo sprzęt super
    hiper profesjonalny, za którzy płacisz krocie.

    > A jeśli jej nie ma a sprzedawca zasłania się tą normą?

    W normalnych, nie "sztucznie sterowanych umowach" jest tak, ze jeśli
    TOBIE sie coś nie podoba to w TWOIM interesie jest dochodzenie
    prawdy/sprawiedliwości i TOBIE zależy zeby nie zostać "wyruchanym od
    tyłu". wiec pytanie : jak sprzedawca udowodni ze mnie nie wyruchał, jest
    moze sensowne ale trochę naiwne. Jeśli TY udowodnisz chociaż cień
    oszustwa, chociaż zatajenie prawdy, minimalne utrudnianie dostępu do
    dokumentacji technicznej, to sprzedawca powienien surowo odpowiadać za
    przewinienie. jednak jeśli kupisz towar, nie zadając ani jednego pytania
    - to masz problem. Poprostu nie zawarłeś umowy która Cie chroni.
    ToMasz