eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-26 10:45:09
    Temat: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:l6uae599ved37d7jh2am62gu2je43vcjho@4ax.com...
    > On Mon, 26 Oct 2009 09:41:15 +0100, BaX wrote:
    >>> A jak sprzedawca informuje ze gwarancja sprawnej pracy urzadzenia
    >>> wynosi 1 rok, to jak to rozumiec ? Ze umowa jest taka ze po 12
    >>> miesiacach urzadzenia nikt za darmo nie naprawi ?
    >>
    >>HP ma wszystkie gwarancje na drukarki 'domowe' na taki okres. Nikt tego
    >>nie
    >>naprawi po tym okresie za darmo.
    >
    > a probowal ktos niezgodnosci po 12 miesiacach ? Co oni na to ?
    > Bo tu jest pies pogrzebany - przepisy sa bardzo nieprecyzyjne.
    > No chyba ze sa, i za zadne awarie sprzedawca nie odpowiada :-)

    Odsylajac towar do serwisu odsylasz z podpisana wlasnorecznie gwarancja w
    której jest napisane ze 12 miesiecy, a ty sie z tym zaznajomiles
    poswiadczajac podpisem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: