  • Data: 2023-11-12 11:42:30
    Temat: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2023 o 21:55, ptoki (ptoki) pisze:
    > Nie drogo. To pasciak jakis.

    atury-komputerowe/klawiatury/klawiatura-havit-kb878l
    -rgb
    > Na focie jak byk widac ze klawisze nie sa przezroczyste.
    > Podswietlenie czerwone a literka na klawiszu biala.
    >
    > Niestety, nie jestes uwazny. Nie zebym bral strone sklepu. Nie raz sie sam nabralem
    bo nie zadalem sobie oczywistego pytania w stylu "czy ten samochod ma klamke" i sie
    potem zdziwilem.
    > W moim przypadku kamera miala opis rozdzielczosc fullhd. Ale nie bylo napisane jaka
    rozdzielczosc ma sensor. Reszty sie mozna domyslic.

    > Zwracaj. Nie bedziesz zadowolony z niej. Ani z jej jakosci ani z podswietlenia.
    Nawet nie wiem czy ona ma jakis soft pozwalajacy na ustawienie koloru kazdego
    klawisza.

    > Od siebie polecam logitech g512.

    Ale to przecież nie tak działa, mimo że niby to podświetlanie RGB to
    jednak same literki na klawiszach są podświetlane jednakowym światłem.
    Przynajmniej tak było w klawiaturach które miałem do tej pory.
    Dzięki, będę miał na uwadze gdy będę kupował następną.