  • Data: 2023-11-13 21:33:13
    Temat: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, November 12, 2023 at 4:13:44 a.m. UTC-6, Trybun wrote:
> [...]
    atury-komputerowe/klawiatury/klawiatura-havit-kb878l
    -rgb

    produkty sa czesto baaaaardzo bieda wersjami tego co mozna znalezc gdzie indziej.
    to czesto jest tak ze i jakosc i funkcje sa biedne i to nawet jak produkt jest
    znosnej firmy.

    (dawne czasy) 1GB ram. U nich za 600 byly tylko modele z 380MB ram. O innych
    ficzerach jak pasciata kamera juz nie wspominam.

    sklepach i niby ta sama firma (whirlpool) ale jakims cudem juz w sklepie farba zlazi
    i z kurkow i z oznaczen a sama blacha jakas taka licha ze sie pod palcem gnie. I
    palniki jakies inne niz w mendamarkcie w kuchence tej samej firmy.

    gdzies gdzie asortyment jest lepszy.

    jest rynek i co za ile mozna dostac.

    popstrykac bez finezji to jest ok. Ale nie jest solidna klawira.
    dobrych ale nie maja bajerow i zazwyczaj nie sa mechaniczne.
    > Nie zauważyłem tego. Przed zakupem zawsze sprawdzam ceny i nie odstaja
    > one w Expercie od innych takich samych produktów w innych sklepach. I
    > jak dla mnie atutem jest bliska lokalizacja tego sklepu, a wiec mogę
    > zamawiać wysyłkowo z statusem zakupu w sklepie stacjonarnym, tak więc ze
    > zwrotami nie ma problemu typu zamawianie kuriera czy inne cyrki.

    Spoko. Ja generalnie generalizowac nie lubie ale jak widze koszyk z zgnitymi jablkami
    to zazwyczaj nie szukam w nim nic super jakosci.
    Expert jest jaki jest i pewnie niektorym takie sprzety pasuja.

    > Allegro jak dla mnie odpada, nigdy nie wejdę już do tej samej
    > śmierdzącej rzeki.

    O widzisz, sie kiedys sparzyles i teraz ich nie lubisz. Ja mam odwrotnie, allegro
    jest ok, expert do bani. Jak kto lubi.

    > 50zł to nie drogo w sytuacji gdy klawiaturę idzie dostać już za 8zł? A

    50 to nie drogo jak klawiatura ktora bedzie dzialac latami kosztuje dwie stowy lub
    podobnie.
    Znaczy sie taka z lampkami. Bo jak kupisz dellowska czy hpczana to one nawet tanie
    beda relatywnie dobre ale bez lampek.
    W robocie mamy takich mase i nikt nie przychodzi po nowe bo stara niedobra. Zazwyczaj
    dostaja jedna na wejsciu i jak sie zwalniaja to nikt tych klawiatur nie czysci anie
    nie
    reuzywa. One nie kosztuja 50 ani 80 ale w okolicy 100-ki znajdziesz dobra. Ale bez
    lampek.

    Tak wyglada rynek. No, poza tania chinszczyzna. Bo chinczyk ci sprzeda cokolwiek byle
    kase wziac i miec cie z glowy.

    > różnicę w użyłkowaniu widzą tylko ci co ją chcą zobaczyć. Ta solidna to

    Szefie. Nie. No kurwa Nie.
    Masz na swoim przykaldzie ze roznice sa to jakies szamanizmy pociskasz.
    Rozniece w jakosci sa. Sam sie na nie nadziales. Tak wiec Nie.

    > pewnie ta która jeszcze mam a kupiona była ponad 20lat temu, aktywne
    > użytkowania przez jakieś 16lat, ani jeden klawisz nie wytarty, cena -
    > najniższa z możliwych..

    Porownujesz gruszki do traktora. Klawiry sprzed 20 lat nie byly az tak tanim chlamem
    jak dzisiejsze.
    Byly tanim chlamem w porownaniu do mechanicznych z lat 80tych albo kontaktronowych
    ale byly relatywnie dobre.

    No I Twoje uzycie nie rowna sie temu co biurowce robia z klawirami po 8-10h dziennie.

    Podsumowujac:
    Poszukaj se ile kosztuje klawira membranowa della lub hp. Porownaj do logitecha.
    Potem zobacz ile kosztuje mechaniczna tych firm.
    Zobacz ile trzeba dolozyc za lampki.

    Jak lubisz przebierac w koszyku z niespodziankami to sie przejdz do sklepu i
    popstrykaj na tym co tam maja na wystawie. Jak lubisz kupic raz a dobrze to trzymaj
    sie firm wymienionych powyzej (plus pare innych ale nie jestem na bierzaco to nie
    bede doradzal).

    Tyle i az tyle.