  • Data: 2023-11-13 12:13:35
    Temat: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12 lis 2023 o 11:29, Trybun pisze:

    > Na zasadzie hybrydy, zamawiam online, towar odbieram w sklepie.

    > Chyba nie czytałem,

    Być może -- nierzadko bywałeś w trybie writeonly.

    > o Monsterze to i owszem, ale i o nim nie pisałeś o jakichś problemach
    > w wyegzekwowaniem gwarancji.

    Ty także teraz nie egzekwujesz gwarancji.

    > Przynajmniej ja nie widziałem takich postów.

    Nie czytałeś czy nie widziałeś?
    Monster:
    - miał uszkodzony ekran/wyświetlacz
    - miał znacznie mniej pamięci niż obiecywał specyfikacją.

    Może nie widziałeś, może nie czytałeś, ale dyskutowałeś... ;)
    U Ciebie (proszę -- wybacz lub nie; możesz ;) naraz wybaczyć
    i nie wybaczyć) to częsta praktyka.

    Laptop miał uszkodzony przewód niskiego napięcia w zasilaczu.

    Pralka miała uszkodzone mocowanie bębna; serwis zwlekał, ME
    robił ze mnie durnia itd... Trudno nie znaleźć śladów... :)

    BTW -- Bogu niech będą dzięki za Whirlpoola!!!!!!!
    Oby nie zepsuła się!!! [zbyt szybko!!]

    Gdy szukałem pralki -- sprzedawca w Euro AGD powiedział, że zamiast
    płytkiej pralko-suszarki mogę pokusić się o samą pralkę... Gdy go
    poprosiłem o konkretne propozycję, wskazał na ten model Whirlpoola,
    który teraz mam i powiedział coś na kształt -- >>choćby tę<<... Po
    kilku miesiącach (przeprawach z ME, wyczerpujących poszukiwaniach,
    masie pytań zadanych przedstawicielom producentów, lekturze opinii)
    świadomie kupiłem Whirlpoola, czego na razie nie żałuję...

    > W Avansie system reklamacji działa wybornie, wymieniają nawet sprzęt
    > na inny, a także żadnych utrudnień gdy idzie o zwrot kasy.
    > Przerabiałem kilka razy.

    Nieco wyżej zauważasz o ME:
    T> A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy

    > Zawsze można trafić na wadliwy egzemplarz, najważniejsze są sprawy
    > związane z reklamowaniem tego u sprzedawcy. Niby przepisy są jasne,

    > ale ich wyegzekwowanie często jest trudne.

    Dlaczego często? Rzadko mam takie problemy.

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s