    From: Kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiatura + mysz (bezprzewodowe?)
    Date: Mon, 21 Feb 2011 10:26:20 +0000

    On 19/02/2011 09:48, Gabriel Zastawnik wrote:

    > Potrzebuje myszki precyzyjnej - oprocz grania (ale w FPS bardzo rzadko w
    > sumie) troche dlubie w grafice w Photoshopie.
    >
    > Razor DeathAdder byl dla mnie rewelacyjny! Tylko w pewnym momencie
    > postanowilem sprawdzic co jest w srodku i zrobilem to bardzo
    > niefortunnie;) Myszka niestety zmarla;) Ale co do jakosci jej pracy - to
    > wlasnie czegos w tym stylu szukam.

    Mam Microsoft Sidewinder X8. Co prawda na baterii zyje kilkadziesiat
    godzin, ale ma sprytny kabelek z magnesem wychodzacy z odbiornika (dosc
    dlugi), ktory mozna podpiac i ladowac myszke w czasie pracy, bardzo
    wygodne. Do FPS i innych gier jak znalazl - 1000Hz i zadnego laga,
    przynajmniej ja nie zauwazylem). Do tego trzy komplety slizgaczy dla
    lubiacych wiekszy i mniejszy opor i pionowe przyciski pod kciukiem -
    IMHO rozwiazanie genialne, bo sa dostepne bez wyginania palca. Grafika
    jak grafika, obrabiam tony RAWow w Photoshopie i nie narzekam, ale tu
    chyba kazda myszka sie sprawdzi. :)

    Jesli mozesz raz na tydzien podpiac myszke na godzine, to bedziesz na
    pewno zadowolony, ale dobrze ja pomacac gdzies w sklepie, bo jest raczej
    spora.

    > A klawiatura - no tu nie mam w zasadzie zadnych preferencji, chodzi
    > przede wszystkim o trwalosc wykonania i ergonomie pozniejszego
    > uzytkowania. Nie chce za rok lub dwa kupowac nowej. Wazne tez zeby
    > klawisze byly wygodne.

    MS Wireless 3000, w miare tania i wygodna (niski profil), zadnych
    opoznien nie zauwazylem. Ostatni raz baterie wymienialem z 8 miesiecy
    temu i wciaz dziala.

    Kamil