  • Data: 2011-02-22 13:25:01
    Temat: Re: Klawiatura + mysz (bezprzewodowe?)
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/02/2011 17:10, Gabriel Zastawnik wrote:

    > Spoko:) Poczatkowo nigdy nie bralem pod uwage podpinania akcji pod
    > dodatkowe klawisze myszy, ale okazalo sie, ze potrafia niezle
    > przyspieszyc prace w edytorze lub PS.

    Sprawdzilem wczoraj w domu, bo nigdy nie korzystalem z makr. :) Wciskasz
    przycisk "programuj makro", pozniej przycisk pod ktory chcesz je
    podpiac, klepiesz po klawiaturze co potrzeba i znow przycisk na myszy,
    pod ktorym bedzie makro. Dziala swietnie. :)

    > Powiem ci, ze Razer DeathAdder to tez nie lekka myszka. Moze nie tak
    > ciezka jak ta, ktora opisujesz, ale tez wymaga przyzwyczajenia.
    >

    > Dokladnie:) Cala dlonia:) Nie lubie myszek, ktore trzeba "wodzic" tylko
    > palcami.

    No to "bedzie pan zadowoloooony". :)

    > Hm... bawilem sie nia z 5 minut moze, ale jak dla mnie to tam skok jest
    > malutki. Prawie jak w klawiaturach niskoprofilowych.
    > IMO wykonana jest bezblednie pod kazdym wzgledem:) Jutro jade kupic:)

    Jak tak, to niedlugo moje urodziny, trzeba zasugerowac lepszej polowie. :)

    Kamil