  • Data: 2011-09-19 13:22:29
    Temat: Re: Kim jest Pszemol?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa....
    >
    > BTW przeciez nie wyznawanie chodzi, a w tym konkretnym pszemolowym
    > przypadku o szerzenie glupot w zwiazku z byciem wyznawcom kosciola
    > apple.

    mnie nie chodziło o Pszemola, mnie chodziło o pianę na ustach haterów
    apple'a i wpieranie innym, jakie to straszne gówno kupili i jakimi są
    idiotami.
    Kupili co chcieli i takie ich prawo i ich pieniądze. Jeżeli są szczęśliwi to
    wara innym od tego.
    Naprawdę ciśnie mi się na usta powiedzenie "nie stać cię i dorabiasz
    ideologię" (nie chodzi mi o ciebie)

    BTW pisze się 'wyznawcą" ;)