  • 51. Data: 2010-12-12 22:10:44
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/12/2010 10:14 PM, Waldek Godel wrote:
    > Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:30:40 +0100, atm napisał(a):
    >
    > Po pierwsze - Androidowe telefony są projektowane do używania BEZ
    > komputera. Nie podoba mi się, to, ale tak jest. Dlatego oprogramowanie
    > instaluje się tam z telefonu. Praca w chmurze i takie tam nowoczesne
    > zabobony.

    Ech, z appbrain/Fast Web Installer się świetnie instaluje z poziomu
    peceta. Tak, jak najbardziej bez kabla :>

    M.

  • 52. Data: 2010-12-12 22:10:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 22:14, Waldek Godel wrote:

> [...]
    >
    > Po pierwsze - Androidowe telefony są projektowane do używania BEZ
    > komputera. Nie podoba mi się, to, ale tak jest. Dlatego oprogramowanie
    > instaluje się tam z telefonu. Praca w chmurze i takie tam nowoczesne
    > zabobony.
    >
    > Ale chcesz koniecznie zarządzać telefonem z peceta. No dobrze. A możesz
    > zrobić takie coś?
    > http://www.youtube.com/watch?v=U6wGSRysm9E
    > Bo dlaczego ograniczać się tylko do instalacji? Skoro można robić wszystko.
    > Możesz to zrobić BEZ KABELKA? Np po bluetooth? Jak telefon stoi na półce,

    Testowalem kiedys podobne rozwiazanie pod WM, tyle ze z ta platforma juz
    dosc dawno sie rozstalem i nie planuje powrotu. Licze na to ze Android
    bedzie dosc dobrym miksem PalmOS i WM z domieszka iOS.... no ale moze
    sie rozczaruje. Desire przyjedzie pojutrze :]

  • 53. Data: 2010-12-12 22:16:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 23:08, Waldek Godel wrote:

    > To zmieni wszystko. Znowu.

    Czego by nie mowic Stefan jest czarodziejem marketingowym.
    Wydawac by sie moglo, ze w obecnych czasach gdy kazda luka na rynku jest
    maksymalnie zapchana i wyekspoloatowana, Stefan wykreowal nowy wizerunek
    odtwarzacza mp3, stworzyl (chyba?) najwiekszy sklep w sieci z muzyka,
    storzyl nowy palmofon, ktory teoretycznie nic nowego nie wniosl a jednak
    pozostali producenci zgapiali i nadal zgapiaja.
    Microsoft jest niesamowity - tak daleko poszedl ze sciaganiem, ze
    odkurzyl pierwsze wersje iOS ze swoim nowym systemem.

  • 54. Data: 2010-12-12 22:41:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-12 20:35, Waldek Godel pisze:

    > Bardzo wielu użytkowników iPhone używa go jak najdurniejszego telefonu, bo
    > z takich się przesiedli. 27% wszystkich iPhone nigdy nie pobrało ani jednej
    > aplikacji z AppStore.

    Tak mało? IMO powinno to być z połowa. ALe biorąc pod uwagę, że 90%
    użyszkodników Symbiana i z 80% WM postąpiło w ten sam sposób, nalezy to
    traktować jako sukces.

    Waldek, cały czas patrzysz na rynek urządzeń mobilnych swoimi oczami.
    Nie raz Ci tłumaczyłem, że takich jak TY, ja i podobnych jest może 5% w
    populacji. Wszyscy inni chcą mieć działające urządzenie. KOniec.Kropka.

    > Do tej pory osoby antytechniczne które musiały mieć dostęp do maila
    > kupowały Blackberry. Teraz sporo z nich przesiadło się na iPhone, bo im
    > wmówiono, że jest jeszcze łatwiejszy, piękniejszy itp... bzdura, nie jest
    > łatwiejszy. Statystyczny użytkownik iPhone polegnie na konfiguracji poczty.
    > To już nawet nowe nokie są lepsze pod tym względem - nie podoba mi się to
    > rozwiązanie, ale to działa - w 90% przypadków potrzebujesz tylko swój adres
    > e-mail i hasło, żeby skonfigurować pocztę.

    Dopiero nowe nokie, gdzieś mniej więcej od roku, mają ten ficzer.
    Wcześniej bez doktoratu z informatyki albo 20 lat w zawodzie nie
    skonfigurowałeś w symbianie klienta poczty.
    A iPoo konfiguruję telefonicznie (czyli mówię misiowi co ma zrobić)
    przez 2 minuty. Nawet jak ma konto na wp.pl :-P

  • 55. Data: 2010-12-12 23:20:17
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 12.12.2010 Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> napisał/a:

    > A iPoo konfiguruję telefonicznie (czyli mówię misiowi co ma zrobić)
    > przez 2 minuty. Nawet jak ma konto na wp.pl :-P

    Akurat na wp.pl to się da bez niczego, bo mx trafia w ssl a on jest
    jednoznaczny dla pop3 i submission. A i tak magikiem w autokonfiguracji
    poczty jest thunderbird3 ale to taki off-topic.

  • 56. Data: 2010-12-13 01:16:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 23:41:31 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Waldek, cały czas patrzysz na rynek urządzeń mobilnych swoimi oczami.
    > Nie raz Ci tłumaczyłem, że takich jak TY, ja i podobnych jest może 5% w
    > populacji. Wszyscy inni chcą mieć działające urządzenie. KOniec.Kropka.

    A ja cały czas zadaję pytanie - czy takiego gejfona w rękach osoby która
    przesiadła się z Nokii series40 na gejfona i która używa tego gejfona tak
    samo jak nokię, wciąż należy traktować jako smartfona? Technicznie tak, ale
    już choćby rynkowo - nie bardzo.
    A znam nawet osobiście osoby ktore np. książkę telefoniczną przeniosły
    sobie na simie. I w zasadzie mają ją taką, jaka się mieściła na simie.

> [...]
    > A iPoo konfiguruję telefonicznie (czyli mówię misiowi co ma zrobić)
    > przez 2 minuty. Nawet jak ma konto na wp.pl :-P

    a ja znam misiów którzy nawet konta google czy yahoo nie skonfigurują na
    podstawie telefonicznej instrukcji. I powiem ci, że jest ich sporo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 57. Data: 2010-12-13 04:58:38
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:02, Jan Strybyszewski pisze:
    > Czekam wiec na wymienienie telefonów ze szklana obudowa przodu i tyłu

    Po co komu obudowa od starej papierośnicy.
    P.

  • 58. Data: 2010-12-13 09:12:07
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > mam go w ręce prawie codziennie. I bardzo długo można było skasować
    > wyłącznie wszystkie wiadomości na raz. Bo tak.

    Waldek albo Go nie masz albo.. hmm no nie wiem jak to napisać..
    sposób na skasowanie pojedynczego smsa
    wchodzisz w historie smsów/rozmowy z danym kontaktem, edytuj zaznaczasz
    ktory sms Cię interesuje i do kosza...

    Kiedyś doceniałem Twoj poziom wiedzy ale po tym stwierdzeniu.. hmm
    zaczynam w to mocno wątpić

  • 59. Data: 2010-12-13 09:21:03
    Od: osiek <o...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Jakos nie bardzo dowierzam - przy pomysle na iTunes i filozofii
    > ogolnej Apple ?? Da sie sciagnac program na telefon, skopiowac sobie
    > plik na peceta, wyczyscic telefon, wgrac z komputera ?

    Jeśli masz na myśli że ściągniesz program ze strony
    jakiejśtamabracadabra.com to nie. Jeśli ściągasz programy z iTunes Store
    wszystkie programy masz na koncie czyli: logując się na dowolnym
    komputerze autoryzując go masz dostęp do wszystkich programów jakie
    kupiłęś/ściągnąłeś w iTunes i możesz zainstalować je na dowolnym
    urządzeniu podpiętego do Twojego konta. Takich autoryzowanych komputerów
    możesz mieć jednocześnie pięć. Ma to swoje wady i zalety ae to już
    zależy od preferencji i nastawienia użyszkodnika ;)

  • 60. Data: 2010-12-13 09:23:00
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Punkt dla ciebie, zostaje odłączanie od gniazdka i podłączanie do
    > komputera, który warto włączyć do tego celu.

    Trzymając się złośliwości Waldka po co odłączać od gniazdka skoro można
    ładować z USB :P