  • 21. Data: 2009-07-28 10:43:49
    Temat: Re: Kilka moich gniotow.
    Od: Welon <n...@o...pl>

    XX YY wrote:

    > Ideowo uwazam ze wybrales b ciekawa sprawe i sklniniles ogladajacych
    > do chwilki zadumy.

    > Slowem ciekawy przekaz .

    No to mamy recepte na udany "reportaz"... Zaczajamy sie przed jakas
    kontrowersyjna wystawa i robimy fotki przechodzacych obok ludzi.
    Nieistotne, czy ogladaja te wystawe, czy tez nie. Wazne, by w kadrze
    zmiescic i fragment wystawy, i ludzika jakiegos. Kompozycja,
    naswietlenie i caly ten belkot pseudoartystycznotechniczny mamy gdzies.
    W nastepnym etapie robimy reportaz z ogladania zdjec naszego
    reportazu... i tak ad mortem defacatam...

    --
    Krzysztof
    ----------------------------------

  • 22. Data: 2009-07-28 12:40:30
    Od: XX YY <j...@u...at>

> [...]
    > W nastepnym etapie robimy reportaz z ogladania zdjec naszego
    > reportazu... i tak ad mortem defacatam...

    - na przyklad.

    albo :

    przed wielu laty A Bujak schowal sie do retorty pieca krematoryjnego i
    z wnetrza fotografowal twarze ludzi stojacych przed piecem , niektorzy
    sie modlili.
    masz nastepna recepte na udany reportaz.

    albo nastepna recepta :

    mozesz pojechac do afganistanu dostac sie do ostrzeliwanego bunkra i
    zrobic wewnarz zdjecia walczacych , ranionych zolnierzy

    albo nastepna recepta :

    dostac sie w jakis rejon wojny domowej i sfotografowac padajacego
    zolnierza w chwili kiedy trafia go w piers pocisk karabinowy

    jeszcze kilkanascie , kilkadziesiat , jesli nie kilkaset recept da sie
    przytoczyc.

    zrob chociaz jeden reportaz wg zadnej z tych recept , bowiem kiedy
    autor watku robil swoje zdjecia ,tej recpety w spisie recept jeszcze
    nie bylo

    XXX

  • 23. Data: 2009-07-28 12:57:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 9...@c...goog
    legroups.com

    : jaki umysl taka zaduma. ;-)

    Mój umysł powie coś innego:

    -- Kiedyś to taki Pius XII musiał (rękami Hitlera) zbudować komory
    gazowe, a teraz polscy biskupi mogą (rękami swoich ludzi -- na
    przykład rękami Jurusia Kopani) zmarnować komuś życie, na przykład
    zmarnować życie Eneuelowi, który nie chce płacić dostatecznie dużo
    na święty_inaczej Kościół i nie chce popierdalać teolog Stalenczyk
    jako fikcyjny mąż jej bratanicy. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2009-07-28 13:28:43
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 28 Jul., 14:57, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XX YY" 9...@c...goog
    legroups.com

> [...]
    > zmarnować życie Eneuelowi, który nie chce płacić dostatecznie dużo
    > na święty_inaczej Kościół i nie chce popierdalać teolog Stalenczyk

    przeczytalem

    teraz zmianiam moja konkluzje na :

    jaki umysl taka zadyma.

  • 25. Data: 2009-07-28 14:02:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 1...@a...goo
    glegroups.com

    : teraz zmianiam moja konkluzje na :

    : jaki umysl taka zadyma.

    Zmianiaj więc dalej.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2009-07-28 16:12:52
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > : teraz zmianiam moja konkluzje na :
    >
    > : jaki umysl  taka zadyma.
    >
    > Zmianiaj więc dalej.

    musialbys napisac jakis text inspirujacy ;-)

  • 27. Data: 2009-07-29 06:43:35
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Fotki penisów w odbytach? Niech się oswajają dzieci z prawdziwym ;) światem
    > ludzi dorosłych. :) Co jeszcze można pokazać? Wszelkie zboczenia --
    > rozpruwanie
    > napadniętych ludzi, znęcanie się nad ludźmi czy choćby zwierzętami typu koń
    > czy pies lub kot itd... Może kanibalizm... Może pedofilię lub porno z
    > udziałem
    > kilkuletnich dzieci...

    O ile wiadomo nie toczą się prace/dyskusje nad legalizacją kanibalizmu i
    pedofilii a penis w odbycie to chyba pornografia.
    Widziałem plakat z okrutnie poranionym koniem, nawoływał do wprowadzenia
    zakazu transportu żywych zwierząt (oczywiście nawoływał plakat nie koń ;-))

  • 28. Data: 2009-07-29 06:50:37
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    (...)
    > Rzymskokatoliccy duchowni często i gęsto walczą słowami z aborcją,
    > ale mnie skazali na głodową śmierć. :) W efekcie połamane zostały
    > moje palce (mleko jest drogie i nie miałem nań pieniędzy) i popsute
    > zostały moje kolana; straciłem pracę i wiele lat życia; nie założyłem
    > rodziny i jestem bezrobotny -- tak wygląda w świetle faktów prawdziwa
    > troska o życie rzymskokatolickich duchownych w Polsce; gdyby nie
    > Benedykt XVI -- nie żyłbym już. :)

    Pozostaje współczuć Ci, że za niezałożenie rodziny obwiniasz duchownych.
    Pewnie powinni znaleźć Ci oblubienicę, ufundować wyprawkę i wesele :-)
    A zakłady to chyba nie kler zamyka?

  • 29. Data: 2009-07-29 07:07:43
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 26 Jul 2009 23:46:55 +0200, "Krzysztof T"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    Drogi Przedpiśco.

    Mniejsza o to, że z Twojego postu nie można wywnioskować o Twoich
    intencjach (jesteś za, przeciw, wpadłeś potrolować) to niestety forma,
    w jakiej to zrobiłeś umiejscawia Cię w okolicach takich ludków, którzy
    podobnie tytuując wątek wciskają na grupach foto pornografie
    dziecięcą. Interesująca jest również kwestia czy to był szczyt Twoich
    możliwości zainteresowania grupy kontrowersyjny tematem, czy też, jak
    mam nadzieję, chwilowa niedyspozycja.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 30. Data: 2009-07-29 07:16:18
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    XX YY pisze:
    (...)
    > zrob chociaz jeden reportaz wg zadnej z tych recept , bowiem kiedy
    > autor watku robil swoje zdjecia ,tej recpety w spisie recept jeszcze
    > nie bylo
    >
    > XXX
    Przecież społeczeństwo lubi oglądać rozerwane ciała rzołnierzy, kikuty
    rąk czy nóg. Spalone wsie Darfuru lub ludobójstwo w... A pokazywanie
    ofiar aborcji jest niepoprawne politycznie. Bo przecierz ktoś może mieć
    inne poglądy i według niego zabicie całkowicie bezbronnej istoty jest cacy.
    A aborcja to przecież zabieg wykonywany przez lekarza...
    W afryce żyje muzułmańskie plemię które je wieprzowinę. Ale nie
    popełniają wykroczenia przeciw prawu koranicznemu, u nich świnia nazywa
    się "ezebeze" a wiadomo, że nie ma w Koranie zakazu jedzenia "ezebeze".

    Nie tak dawno byłem z żoną na USG . Dwunasty tydzień ciąży. Lekarz
    przykłada głowicę ultrasonografu, na monitorze pokazuje się obraz:
    kilkucentymetrowe w pełni ukształtowane dziecko ssie kciuk.

    Można je spokojnie zabić...