  • 1. Data: 2009-07-26 17:15:45
    Temat: [Warszawa] Gdzie naprawić Canona?
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    Jak w temacie. A590. Solidnie i jeżeli to możliwie niedrogo.

    Władysław

  • 2. Data: 2009-07-26 17:45:22
    Temat: Re: [Warszawa] Gdzie naprawić Canona?
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Władysław Łoś pisze:
    > Jak w temacie. A590. Solidnie i jeżeli to możliwie niedrogo.

    ... i jeszcze jakieś życzenia?

    np. laska w toples naprawia ci aparat a ty patrzysz na jej ciężki znój!

  • 3. Data: 2009-07-26 18:02:06
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article <h4i4mn$4at$1@news.onet.pl>, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > ... i jeszcze jakieś życzenia?
    >
    > np. laska w toples naprawia ci aparat a ty patrzysz na jej ciężki znój!

    Mogę prosić o adres?

    Władysław

  • 4. Data: 2009-07-26 19:36:59
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Władysław Łoś pisze:
    > Jak w temacie. A590. Solidnie i jeżeli to możliwie niedrogo.

    Standardowy adres to Żytnia.

    --
    f1969

  • 5. Data: 2009-07-26 20:01:49
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h4i7or$6km$1@inews.gazeta.pl...

    > Standardowy adres to Żytnia.

    ... który lepiej omijać.

    Roger

  • 6. Data: 2009-07-26 21:20:15
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article <h4ibj5$f2t$1@news.interia.pl>,
    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote:

    > Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h4i7or$6km$1@inews.gazeta.pl...

    > ... który lepiej omijać.
    >
    > Roger

    Dobra chłopaki. Ja odrobiłem już lekcje, wyszukałem rozmaite firmy
    oferujące serwis Canona, a teraz chciałbym rozsądnej rady, gdzie mogę
    naprawić swój ulubiony aparacik, który na codzień noszę w kieszeni, tak
    aby koszty nie przekroczyły zbytnio kupna nowego. ;-) Celownik optyczny
    przestał ostrzyć (chociaż zoom działa) i mogę fotografować tylko z
    wyświetlacza.

    Pozdrawiam,

    Władysław

  • 7. Data: 2009-07-26 21:32:11
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Władysław Łoś" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. A590. Solidnie i jeżeli to możliwie niedrogo.

    Ktos mi kiedys polecil serwis "Adam Bieniek Naprawa Cyfrowych Aparatów
    Fotograficznych" - Al. Jerozolimskie 113 /115. Kolezanka niedawno zanosila
    tam Lumixa LZ-2. W tym tygodniu powinna miec odbior. Dam znac na grupie jak
    z naprawa i za ile i czy ogolnie OK.

    Thomas

  • 8. Data: 2009-07-26 22:22:59
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tam Lumixa LZ-2. W tym tygodniu powinna miec odbior. Dam znac na grupie
    > jak z naprawa i za ile i czy ogolnie OK.

    Czyścilem tam aparat i naprawiałem obiektyw sigmy, z którego zrobiły się
    puzzle ;) Mogę szczerze polecić ten zakład, wybrałem go ze względu na dużo
    pozytywnych choć dość starych opini w necie. Jedyny mankament to dość długi
    czas oczekiwania ale zadanie było egzotyczne (obiektyw) i cześci musiały
    przyjechać z drugiego końca świata.

    Swoją drogą obawiam się, że koszt naprawy kompaktu może faktycznie równać
    się wartości nowego.

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 9. Data: 2009-07-27 15:47:31
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article <h4ihva$rhf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    "Thomas" <a...@b...pl> wrote:

> [...]
    > tam Lumixa LZ-2. W tym tygodniu powinna miec odbior. Dam znac na grupie jak

    Oddałem dzisiaj tam aparacik. Sympatyczna obsługa i wydaje się
    kompetentna. Przewidywana cen naprawy 150-200 zł, więc nie zbankrutuję.
    Terminy niestety długie, udało mi się uprosić na 7 sierpnia. JAk odbiorę
    aparat to napiszę jaki rezultat.

    Władysław