  • 1. Data: 2009-07-26 19:49:05
    Temat: fotokast -- oprogramowanie
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    Pociagnalem demo najczesciej proponowanego w tym temacie -- Soundslides
    Plus. Program prosty i na pierwszy rzut oka posiadajacy wszystko co
    potrzebne. Niestety juz po kilku minutach zabawy okazal sie az zbyt
    prosty. Apetyt rosnie w miare jedzenia i niestety nie zadowalaja mnie
    ograniczone mozliwosci zoomowania, brak mozliwosci konfigurowania tego
    co sie dzieje z importowanymi zdjeciami (skalowanie, kompresja, etc.).
    Brakuje mi tez podstawowej mozliwosci edycji sciezki dzwiekowej.
    Teoretycznie moge to zrobic w jakims narzedziu do edycji dzwieku, ale po
    co mam dekompresowac, edytowac i jeszcze raz kompresowac jakas MP3jke,
    skoro wystarczyloby mi zwykle wyciszenie. Przydaloby sie tez wiecej
    efektow przejsc miedzy zdjeciami, kontrola nad zoomowaniem, czy
    chociazby branie pod uwage przez program, zeby skalowal importowane
    pliki do takich rozmiarow, ktore wynikaja z maksymalnego powiekszenia
    podczas odtwarzania fotokastu. Import obiektow wektorowych, innych
    formatow niz tylko JPG, ze o uwzglednianiu kanalu alfa nie wspomne.

    Ze znanych mi aplikacji, najlepiej pasowalby mi After Effects, ale wtedy
    efektem koncowym bedzie video, ktore od biedy moge skonwertowac do FLV i
    w taki sposob odtwarzac na stronie. Jednak jak by nie patrzec, uzywanie
    AE do takich zadan to jak strzelanie z armaty do muchy. A Flasha z kolei
    nie rusze -- nie potrafie z nim "rozmawiac".

    Jest jeszcze jakies narzedzie, ktore byloby wrecz dedykowane swoimi
    mozliwosciami do tworzenia fotokastow, a jednoczesnie mialoby wieksze
    mozliwosci?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 2. Data: 2009-07-27 09:57:53
    Temat: Re: fotokast -- oprogramowanie
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Jest jeszcze jakies narzedzie, ktore byloby wrecz dedykowane swoimi
    > mozliwosciami do tworzenia fotokastow, a jednoczesnie mialoby
    > wieksze mozliwosci?

    Corel VideoStudio Pro X2

    Pzdr
    KK

  • 3. Data: 2009-07-28 10:56:40
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    KrzysztofK pisze:
    > Corel VideoStudio Pro X2

    Dzieki. Na kilkanascie minut obcowania -- wyglada zachecajaco.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat