    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kilka moich gniotow.
    Date: Wed, 29 Jul 2009 15:02:54 +0200

    "Zegarmistrz" h4or2o$kqg$...@n...onet.pl

    > O ile wiadomo nie toczą się prace/dyskusje nad legalizacją kanibalizmu i pedofilii
    a penis w odbycie to chyba pornografia.
    > Widziałem plakat z okrutnie poranionym koniem, nawoływał do wprowadzenia zakazu
    transportu żywych zwierząt (oczywiście nawoływał
    > plakat nie koń ;-))

    Księżą, których miałem pecha spotkać w swym życiu zostali wyrzuceni
    z własnych rodzin ,,pod kościół'' z uwagi na swoja nieprzydatność
    życiową -- może rzeczywistą, a może tylko rzekomą. Być może walcząc
    z aborcją, księża pokazują, co ich spotkało w dzieciństwie, kiedy
    to nakazano im zbieranie na tacę i oddawanie rodzinie części
    tego, co zebrali -- albo zdechnięcie z głodu.

    Mnie także miano wyskrobać, ale nie wyskrobano, choć ,,rodzina''
    radziła mojej matce skrobankę, co mi od czasu do czasu ,,rodzina''
    przypomina.

    Po latach księżą (wiedząc o tym, że byłem dzieckiem niechcianym) odebrali
    mi możliwość założenia rodziny, załatwili z kurewskim profesorem, Jerzym
    Kopanią (moim byłym/ostatnim przełożonym na UwB) uniemożliwienie mi powrotu
    do pracy na uczelni, gdzie czułem się jak w domu -- niektórzy byli zdumieni
    tym stanem zadowolenia z pracy na uczelni, bo jednak uczelnie w Białymstoku
    nie należą do przytulnych miejsc.

    Tak oto w realu wygląda troska duchownych rzymskokatolickiego Kościoła o dzieci
    niechciane. :)

    Można dużo mówić o aborcji, o antyaborcji, można lać łzy, można długo rozprawiać
    (brać za przemówienie pieniądze -- duże lub ogromne) ale prawda wygląda smutnie.
    Księżą (czy duchowni w ogóle) rzymskokatolickiego Kościoła -- to mordercy. Nie
    zależy im na życiu niechcianych dzieci (gdyby zależało -- braliby te dzieci na
    swoje wychowanie, mając zakonnice, mając gosposie, mając pieniądze, mając
    zaprzyjaźnione rodziny itd.) ale na zabijaniu słabych. Być może w ten sposób
    (mordując słabych) protestują przeciwko temu, co ich spotkało w ich domach/rodzinach.

    Ja płaciłem hojnie księżom (duchownym w ogóle) gdy byłem bogaty (zanim wywrócili
    mi życie do góry nogami) ale gdy nie miałem co jeść, nie tylko mnie nie karmili
    (choć głoszą oficjalnie ,,głodnych nakarmić'') ale na dodatek zamknęli mi drogę
    do zarobkowej pracy na uczelniach, gdzie długo (i w wielu miejscach naraz)
    pracowałem.

    Można długo powtarzać, że prawdą nie są fakty, lecz to, co głosi ,,Kościół'',
    jednak ta droga (kłamstwa w imię Boga) prowadzi donikąd. Prawda jest okrutna:

    -- polscy duchowni rzymskokatoliccy (nie twierdzę, że tylko oni) to mordercy

    Rozumiem, że ludzie ci mieli trudne dzieciństwo (byli uważani przez rodziców za
    bezwartościowych, nadających się tylko do zbierania pieniędzy na tacę) ale to
    słabe usprawiedliwienie ich zbrodni.

    Podobnie widzę innych ,,obrońców'' praw dzieci nienarodzonych. O czym tu w ogóle
    rozprawiać? To jak rozprawa typu -- czy żyd jest człowiekiem, czy nie jest? Kto
    zastanawia się nad tym, czy żyd jest człowiekiem, ten już jest zbrodniarzem.
    Podobnie z obrońcami życia nienarodzonego. Ustawy o ochronie płodu są w Polsce,
    problemem nie jest złe prawo, ale złe jego wykonywanie, a u źródeł tego zła leżą
    pieniądze -- niedostatek ludzi (płacących zbyt duże podatki) i chęć zysku duchownych
    rzymskokatolickich oraz ludzi typu Marek Jurek.

    -=-

    I tu niech będzie koniec tej pseudofotograficznej rozmowy -- z mojej strony
    koniec w tym wątku. Jestem przeciwnikiem (co chyba nie budzi wątpliwości)
    zabijania ludzi (narodzonych czy nie) ale to nie znaczy, że jestem zwolennikiem
    publicznego pokazywania pokrojonych ciał ludzkich -- ludzi narodzonych czy nie.
    Taka wystawa jedynie oswaja ludzi z tymi zbrodniami. Każdy dorosły człowiek wie
    o tym, że aborcja istnieje, więc nie o to chodzi, aby powiedzieć światu o tym
    zjawisku, ale o to, aby to zjawisko jakoś ucywilizować.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'