  • Data: 2011-06-16 12:51:35
    Temat: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagenów Audi to buraki
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4f0d1f08-c9bf-4885-94b7-26d2d5d8696d@z7g2000prh
    .googlegroups.com...

    >Czy jedna grupa jest lepsza, bo nagina przepisy w mnejszym stopniu od
    >drugiej?

    Oczywiście, że nie. Tylko nie to w tej dyskusji chodzi. Chodzi o to, że mało
    który motocyklista napisze to co Ty napisałeś. Przejrzyj wątek. Dwaj
    najbardziej się udzielający motocykliści nie popełniają wykroczeń. Są
    świetnymi kierowcami, jeszcze lepszymi motocyklistami. Winni wszystkich
    problemów są zawsze kierowcy samochodów.

    Wiem, że zdarza mi się łamanie przepisów. Czasem świadomie, czasem przez
    nieuwagę. Tylko, że ja nie dorabiam do tego ideologii. Ja nie upieram się,
    że w danej sytuacji, złamanie przepisu, nie jest jego złamaniem.

    Zobacz jak wygląda dyskusja np. z Bartkiem. Najpierw stawia tezę, że
    przepychanie w korku jest całkowicie zgodne z przepisami, a kiedy w końcu
    dał się złapać, że jednak nie w każdym przypadku, to zaczyna dorabiać
    ideologię.

    To mi się nie podoba i dlatego to krytykuję.