    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagenów Audi to buraki
    Date: Thu, 16 Jun 2011 03:35:21 -0700 (PDT)

    <it7obd$igl$3@inews.gazeta.pl><4df78ea9$0$2446$6...@n...neostrada.pl
    k-net.pl><4df7e7db$0$2444$65785112@news.neostrada.pl><4df8eec1$0$2454$657
    85112@news.neostrada.pl> <4df8f2a8$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <4df8fb01$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
    <itb0h5$tvn$1@mx1.internetia.pl>
    <e...@w...googlegroups.com>
    <itcf2g$6kn$1@mx1.internetia.pl>

    On 16 Cze, 10:22, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:

    > Oczywiście. I całej gamy innych wykroczeń popełnianych przez różnych
    > uczestnikó ruchu drogowego. Tylko że kierowcy samochodów w większości nie
    > negują takich oczywistości. A w przypadku kierowców jednośladów, jest
    > niestety inaczej. Wg nich prawie nigdy nie łamią przepisów, a kiedy brakuje
    > im argumentów, to zaczyna się gadka: "a w czym to Ci przeszkadza, ja
    > przecież upłynniam ruch"?
    > Tak, często mają rację. Tylko po co obłuda?

    OK, napisze to otwarcie. Jako motocyklista popelniam wiele wykroczen.
    Najezdzam na ciagle, nie wlaczam kierunku wczasie zmiany pasa
    (czasem), przekraczam dozwolona predkosc. Jako kierowca auta zreszta
    takze.

    Lepiej Ci?

    Teraz (aby mi zrobilo sie lepiej) napisz prosze, ktorych z wyzej
    wymienionych przepiwow Ty nie naruszasz?

    Tylko w sumie co to zmienia, ze powiemy sobie z reka na sercu, ze i
    kierowcom aut jak i motocykli nie pasuja pewne przepisy i sie do nich
    nie stosuja?

    Czy jedna grupa jest lepsza, bo nagina przepisy w mnejszym stopniu od
    drugiej?
    --
    zdrowka
    amos