    Date: Sun, 23 May 2010 11:53:56 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kiedy wymieniaae amartyzatory? i jakie czesci?

    to pisze:

    > Z ciekawości -- jakie?

    > Jak dla mnie ten test działa w jedną stronę. Dobry wynik nie świadczy, że
    > amory są dobre, zły niemal zawsze świadczy, że są złe.

    Bardzo niski wynik (rzędu 30%) jest normą z tyłu w wielu samochodach.
    Wydaje mi się że chodzi o te które na pusto mają lekki tył, ale
    zawieszenie nadal przystosowane do sporej ładowności bagażnika.

    Pewnie fabryka ładuje dość twarde sprężyny (żeby była ładowność), ale
    dość miękki amortyzator, żeby nie powybijać zębów.

    Na to badanie (niby badanie amortyzatorów) duży wpływ ma też zastosowana
    sprężyna i ciśnienie w oponach.