  • Data: 2010-05-23 11:02:38
    Temat: Re: Kiedy wymieniaa amartyzatory? i jakie czesci?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    news:4bf8dc13$0$19180$65785112@news.neostrada.pl...
    > Z ciekawości -- jakie?

    Kayaba Excel-G i że tak to ujme... nie chce mieć sprawnych amorków wole te
    ~60%, różnica w prowadzeniu jest odczuwalna :)

    > Jak dla mnie ten test działa w jedną stronę. Dobry wynik nie świadczy, że
    > amory są dobre, zły niemal zawsze świadczy, że są złe.

    Jak dla mnie to nie jest zaden test, można sprawdzić jakie są różnice
    pomiędzy stroną lewą i prawą... chociarz jeśli weżmiemy pod uwage że nawet
    ciśnienie w oponach często nie jest sprawdzane, zawieszenie może być
    wyeksploatowane w różnym stopniu pomiędzy stroną prawą i lewą to i tak ta
    maszynka może jedynie pomóc wstępnie ocenić czy amor jakoś działa czy tylko
    jest.

    Pozdr