  • Data: 2010-05-24 10:30:08
    Temat: Re: Kiedy wymieniać amartyzatory? i jakie częsci?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra wrote:

    > Bardzo niski wynik (rzędu 30%) jest normą z tyłu w wielu samochodach.
    > Wydaje mi się że chodzi o te które na pusto mają lekki tył, ale
    > zawieszenie nadal przystosowane do sporej ładowności bagażnika.

    To prawda, że obciążenie tyłu poprawia wynik (z tyłu). Chyba najlepiej
    pojechać na badanie zaraz po wymianie amortyzatorów żeby potem mieć jakiś
    punkt odniesienia.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl