  • Data: 2018-08-17 22:59:57
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Dlaczego? Owszem, to skrajne przypadki ale się zdarzają.

    Nie widziałem przypadku zeby przez KILKANASCIE MINUT ktos ciagnał się
    lewym pasem w sposób jaki opisujesz...

    > Wow! Cóż za wyznanie :-)

    Podejrzewam ze wiekszosc tak ma w sposób bardziej lub mniej
    uswiadomiony...

    > Z tym współczynnikiem to ja z dystansem się odnoszę. Jeśli
    > regularnie przysypiasz na skrzyżowaniach blokując ruch, nie hamujesz
    > przed przejściami dla pieszych i trzymasz w terenie zabudowanym
    > stałą prędkość 120km/h to tak właśnie będziesz miał we wskazaniach.
    > To tylko akcelerometr.

    Na skrzyzowaniach nie przysypiam, raczej budze tych co spia...
    Natomiast rzeczywiscie staram sie jezdzic płynnie to znaczy nie jest dla
    mnie wartoscia sprint kto pierwszy na swiatłach zatrzyma sie do zera -
    zdecydowanie wole przejechac na trójce bez stawania.
    Ale mowisz ze do tego wspolczynnika nie jest uwzgledniane np.
    przekraczanie predkosci w terenie zabudowanym? Wydaje mi się ze jest...
    Jedyny parametr na ktory nie mamy wplywu poprzez styl jazdy to to czy
    jedziemy w dzien czy w nocy.

> [...]
    > na potrzeby dyskusji na grupie przez chyba 20 minut grzałem hamulce
    > metodą gaz do dechy a potem ostre hamowanie to jakieś 1.5 pokazał.
    > Empirycznie można więc ustalić, że poziom wskazujący na niezaleczone
    > ADHD znajduje się w okolicach 2. Wyższe wartości niewiele mówią.

    > Jasne, ale warto tak formułować myśli, że nie powstaje z tego
    > wrażenie krytykowania poglądu przedmówcy. Pewnie gdybym napisał, że
    > nie powinieneś w mieście jeździć 120km/h też byś się obruszył mimo
    > iż zdanie de facto nie jest jednoznacznym twierdzeniem, że to

    Oczywiście ze bym sie nie obruszył. Nie dotknełoby mnie to bo tyle nie
    jezdze. I nie przyszłoby mi do głowy ze to sugerujesz. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik