  • Data: 2018-08-18 23:25:53
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-17 o 22:59, Budzik pisze:

    > Jedyna moja aprobata dotyczy faktu ze czesc ludzi jezdzi po prostu słabo
    > i na drodze trzeba zrobić wszystko zeby nie dochodziło do wypadków.

    Ok, ale nikt tu nie pisał o wypadkach przecież. Dawanie znaków długimi
    komuś, kto wlecze za sobą sznurek samochodów, nie prowadzi do wypadków.
    No chyba, że osobnik jest tak słaby w sztuce poruszania się, że tak się
    stanie. Wtedy w ogóle nie powinien na drodze pojawiać się.

    > Zaklinanie rzeczywistosci pt on powinien jechac prawym pasem skoro nie
    > umie a jedzie lewym to mu pokaze nie miesci sie w tej definicji.

    Po pierwsze nie "ja mu pokażę" lecz "ja mu dam znaki iż zachowuje się na
    jezdni bardzo źle". Niech doczyta kodeks drogowy, postudiuje zasady
    savoir vivre i wtedy dopiero niech wraca na lewy.

    Po drugie wyrażenie "zaklinanie rzeczywistości" do niniejszej sytuacji
    pasuje jak pięść do nosa.

    Po trzecie uważam, że bierne tolerowanie wykroczeń (utrudnianie ruchu) w
    imię tolerancji dla tych, którzy nie potrafią jeździć, nie znają
    przepisów, są chamami na drodze itd. jest bardziej karygodne niż
    zwracanie im uwagi.

    > No własnie masz rozrozniac...

    Przecież rozróżniam. Teraz rozumiesz czemu się obruszyłem na Twoje
    słowa? Sam uwierzyłeś we własne słowa czyniące mi zarzut, że czegoś tam
    nie rozróżniam kiedy ja w ogóle tego nie sugerowałem swoimi
    wypowiedziami. Mało tego - wyraźnie napisałem, że rozróżniam. Nic to nie
    dało - jestem winny i basta :-)

    > Jak prawy pas jedzie z predkoscia tirowa czyli90, to jazda lewym 120 i
    > jazda lewym 140 to sa dwie zupełnie rozne sprawy :)

    Kategoryzować tego nie będę. Mi taka prędkość pasuje i prawie zawsze
    jestem jednym tylko ziarnkiem w tłumie innych kierowców jeżdżących podobnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek