  • Data: 2018-08-18 23:59:03
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-17 o 22:59, Budzik pisze:

    > Nie widziałem przypadku zeby przez KILKANASCIE MINUT ktos ciagnał się
    > lewym pasem w sposób jaki opisujesz...

    Tyle mniej więcej zajmuje mi fragment przejazdu obwodnicą w codziennej
    drodze do i z pracy. Poza sezonem turystycznym jest tam sporo większy
    ruch w tych godzinach. Średnio ze 2-3x w miesiącu trafiam na podobne
    przypadki. Wtedy ok 10 minut potrafię stracić na tylko tym fragmencie,
    ku niezadowoleniu szefostwa... Gdym jechał na wczasy, to co innego.

    > Podejrzewam ze wiekszosc tak ma w sposób bardziej lub mniej
    > uswiadomiony...

    Być może, lecz samo wyznanie tego wprost robi wrażenie :-) Ja tak raczej
    nie mam poza przekraczaniem prędkości i używaniem długich świateł w
    nieprawidłowy sposób (np. aby dać znać komuś, że go przepuszczam etc)

    > Na skrzyzowaniach nie przysypiam, raczej budze tych co spia...

    Mam prośbę: przyjedź do 3miasta. Potrzeba tu takich :-)

    > Ale mowisz ze do tego wspolczynnika nie jest uwzgledniane np.
    > przekraczanie predkosci w terenie zabudowanym? Wydaje mi się ze jest...
    > Jedyny parametr na ktory nie mamy wplywu poprzez styl jazdy to to czy
    > jedziemy w dzien czy w nocy.

    Przejedź np. nocą miasto z prędkością 50km/h i 80km/h. Chodzi o to by
    nie było potrzeby hamowania i pokonywania ciasnych łuków. Popatrz, co
    Yanosik pokaże.

    Kiedyś, przy przelotowej na autostradzie 180-200 pokazał mi coś koło 7
    czy 8. Już nie pamiętam.Pewnie gdybym przy bramkach nie ruszał z pełnym
    przyspieszeniem, to byłoby duuużo lepiej :-)

    > Oczywiście ze bym sie nie obruszył.

    Jak zwać tak zwać.

    > Nie dotknełoby mnie to bo tyle nie
    > jezdze.

    Jakoś mnie nie przekonuje, że lubisz kolekcjonować łatki na sobie :-)

    > I nie przyszłoby mi do głowy ze to sugerujesz. :)

    Uważaj bo kiedyś Cię podpuszczę w ramach eksperymentu :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek