  • Data: 2018-08-18 23:38:43
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-18 o 16:03, J.F. pisze:

    > A ile wyprzedzajacych sie ciezarowek trafie przez 30 minut ?

    Średnio 0.01 na obwodnicy. Ale statystyk dokładnych nie prowadzę.
    Zresztą po obwodnicy chyba na stałe krąży policyjne BMW i eliminuje
    takich delikwentów. Kierowcy chyba już się nauczyli.

    > Ze psioczycie na ciezarowe ...

    Czy to zmienia wagę psioczenia? :-) Które zatem psioczenie jest Twoim
    zdaniem bardziej wartościowe? :-)

    > Przy 3 pasach ruchu to moze i mialoby sens.

    No to przy dwóch chociaż znak ostrzegawczy: uwaga święte krowy na lewym
    pasie :-)

    A'propos trzecich pasów. Zaobserwowałem tendencję do ich likwidacji na
    rzecz tworzenia szerokich poboczy lub obszarów wyłączonych z ruchu itp.
    Jeden z takich pasów zlikwidowano kiedyś na obwodnicy 3-miejskiej, tuż
    przy jakimś zjeździe. Od tego czasu widuję w szczycie kilkusetmetrowe i
    dłuższe korki przed tym zjazdem (bo nie wiadomo dlaczego zjazd w prawo
    zawsze = korek na lewym). Gdy były 3 pasy, ruch był płynny. Czy w Twoich
    okolicach też taka tendencja zapanowała?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek