  • Data: 2018-08-17 22:59:57
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Jeśli kierowca jest mało wprawny to ma do tego prawy pas na drogach
    > szybkiego ruchu. Nikt mu nie broni zdobywania umiejętności w ten
    > sposób. Cały czas trąci mi tu Twoją aprobatą dla takich zachowań jak
    > opisałem wcześniej: gość na obwodnicy/autostradzie jadący równolegle
    > do tych po prawej. Przed nim nikogo a za nim kilkusetmetrowy sznurek
    > aut.

    Jedyna moja aprobata dotyczy faktu ze czesc ludzi jezdzi po prostu słabo
    i na drodze trzeba zrobić wszystko zeby nie dochodziło do wypadków.
    Zaklinanie rzeczywistosci pt on powinien jechac prawym pasem skoro nie
    umie a jedzie lewym to mu pokaze nie miesci sie w tej definicji.

    > To po pierwsze. A po drugie czemu nie miałbym rozróżniać
    > nieporównywalnych sytuacji?

    No własnie masz rozrozniac...

    > Nie chcę oceniać. Najbardziej pozytywne pewnie byłoby iść pieszo
    > albo nawet nie wstawać z łóżka bo prędkość zabija - więc nie
    > używajmy jej.

    Oczywiscie mam nadzieje, ze do takiej demagogi znizac sie w rozmowie nie
    bedziemy...

    >:-) Jadę tak jak większość na lewym pasie. 120-140 to najczęściej
    > widywane prędkości, przynajmniej tutaj.

    Jak prawy pas jedzie z predkoscia tirowa czyli90, to jazda lewym 120 i
    jazda lewym 140 to sa dwie zupełnie rozne sprawy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją