    From: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kia Sportage czy warto kupić?
    Date: Sun, 8 May 2011 16:27:24 +0200

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:iq64oq$rjv$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2011-05-08 15:04, Agata pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Tego typu samochód (dla mnie) ma prawie same wady. Napęd na jedną oś, mało
    > miejsca w stosunku do aut kombi, wolny, silnik 1.6 benzyna to też żart
    > jakiś. Bez sensu kompletnie, rozumiem jak ktoś chce SUVa i kupuje coś ze
    > stałym napędem na 4 koła, jakiś reduktor/blokada, silnik większy, żeby to
    > jakoś się ruszało ale w tym wypadku to klapa.

    Miałem okazję być wieziony takim samochodem (nowe sportage) i generalnie to
    bardzo miło JEDNAK bagażnik za mały w stosunku do wielkości samochodu.
    Silnik 1.6 to GDI i podobno jest naprawdę nieźle pod względem spalania. ~130
    koni to nie powala, ale jeżeli się wkręci silnik na obroty to idzie całkiem
    znośnie. Mam w rodzinie osobę, która myśli o tym samochodzie w takiej wersji
    więc weryfikowaliśmy te informacje w różnych źródłach i wydają sie być
    prawdziwe.

    Co do sensu kupowania czegoś takiego to uważam, ze nie ma co wnikać. Jeżeli
    ktoś chce podniesiony samochód bo uważa, że to jest terenowe to niech sobie
    kupi na zdrowie :)

    --
    pozdrawiam
    kml