  • 51. Data: 2009-12-20 20:16:35
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    > Biskup Ozorowski zatrudnia (jako profesora) w Katedrze Teologii Katolickiej
    > Jerzego Kopanię, który uważa, że prawda nie istnieje nawet jako pojęcie.
    > (nie tylko tak uważa, ale nawet narzuca się innym ludziom z tym poglądem)
    >
    > Tenże Kopania zabrania zatrudnienia mnie w jakiejkolwiek szkole wyższej
    > (może i niższej) w Białymstoku, a biskupi twierdzą zawzięcie, że Bóg mnie
    > ukarał za to, że nie czciłem ojca i matki.

    Tenże Kopania jest kadrowcem w wszystkich szkołach?
    A może przypadkiem jest jakaś nie katolicka, której kadry nie ustala Kopania, a
    przeoczyłeś?
    pozdr.j

  • 52. Data: 2009-12-20 20:34:15
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 20 Gru, 20:35, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Żebyś jeszcze potrafił uprawdopodobnić, że masz podstawy merytoryczne
    > do takiej krytyki...

    Ale mi wisi natką od pietruszki, jakie Ty masz zdanie o moich
    umiejętnościach.

    > Niestety, mizerna jakość Twoich publikacji,

    Konkrety proszę, konkrety.

    > również dość banalne pytania jakie co jakiś czas zadajesz pl.comp.dtp

    Konkrety proszę, konkrety.

    Czarek

  • 53. Data: 2009-12-20 21:09:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:
> [...]
    > daje lepsze efekty, niż robienie tego na kompozycie czy osobnych
    > kanałach RGB/CMYK. Czasem niuanse, czasem wyraźnie lepiej. Choć poniekąd
    > się zgodzę, że używanie tej metody jako remedium na każdą okazję jest
    > daleko posuniętą przesadą.
    > I BTW - sam nie jestem wielkim fanem dłubania w LABie, jakich pojawiło
    > się wielu po pewnej książce tzw. guru - Margulisa, ale zgadzam się, że
    > czasami zabawa w tej przestrzeni potrafi oszczędzić sporo czasu. No ale
    > jak zawsze, aby się o tym przekonać, trzeba najpierw poświęcić ciut
    > więcej czasu niz kilka minut na oswojenie,.

    Może, może, tylko... zasada (moja własna) jest taka, że jeśli coś się da
    robić bez stratnej (w bardzo niewielkim stopniu, ale jednak) konwersji
    to się jej nie robi. Lab służy w głównym stopniu zabiegom na luminancji
    (w każdym razie jeśli chodzi o ostrzenie) i można go zastąpić fade
    właśnie na luminancji (albo w jednym z kilkunastu innych modach) - jest
    jeszcze szybciej, bezstratnie i... wynik podobny.
    Żeby nie było - bawiłem się labem trochę by zobaczyć jakie to cuda można
    zdziałać. Przeanalizowałem sobie niektóre sztuczki, poszukałem
    odpowiedników w rgb i wyciągnąłem wnioski, że ''nic tam nie ma lepiej''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 54. Data: 2009-12-20 21:48:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-20 21:34:15 +0100, Czarek <4...@g...de> said:

    > ryczne
    >
    > Ale mi wisi natką od pietruszki, jakie Ty masz zdanie o moich
    > umiejętnościach.

    Podobnie jak mi zwisa smętnym kalafiorem Twoje wygórowane mniemanie o
    swojej wiedzy, bo jakoś dowodów na jej praktyczne zastosowanie nie
    widziałem.

    > Konkrety proszę, konkrety.

    Wystarczy wziąć to w ręke - skład banalny, wręcz prostacki, trochę
    błędów typograficznych, ot, nic ciekawego. Powiedziałbym - jak na
    amatora, może być.

    > mp.dtp
    >
    > Konkrety proszę, konkrety.

    NTG. Dla zainteresowanych jest przepastne archiwum gugla, gdzie wszystko leży.

    de Fresz

  • 55. Data: 2009-12-20 22:44:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "janek" hgm0rn$msn$...@a...news.neostrada.pl

    > Tenże Kopania jest kadrowcem w wszystkich szkołach?
    > A może przypadkiem jest jakaś nie katolicka, której kadry nie ustala Kopania, a
    przeoczyłeś?

    Jest byłym dziekanem, byłym posłem, byłym rektorem i obecnym rektorem. :)
    Kadrowcom nic do tego, kogo zatrudnia kadra naukowa -- kadrowcy to podludzie
    na tutejszych uczelniach. :) Ja byłem technicznym z przywilejami naukowego
    -- taki półczłowiek. ;) I (jako półczłowiek) nie podobałem się Koszewnikom
    czy Łazewskim itp., co mi okazywali dość często. :) A nie podobałem, bo bez
    wyższego wykształcenia miałem być co najwyżej podczłowiekiem nie aż :)
    półczłowiekiem. :)

    Obok mnie półludźmi byli techniczni z wyższym wykształceniem -- i byli czasami
    kąsani.

    Niektórzy półludzie buntowali się przeciwko złemu traktowaniu -- gdy byli bronieni
    przez rasowych naukowców, nikt im nie czynił krzywdy. Początkowo moim naukowym
    opiekunem był Dobrzyński, później Kopania. Gdzieś po drodze, przejściowo był
    Marciszewski. Na Ekonomii nie potrzebowałem opiekunów -- taki trochę dziwny wydział.
    :)

    Wszystkie tutejsze wyższe uczelnie (poza Politechniką; Akademią Medyczną,
    dziś Uniwersytetem Medycznym; Akademią Muzyczną, czyli Uniwersytetem Muzycznym
    oraz Lalkami, czyli Akademią Teatralną) rekrutują się z białostockiego uniwersytetu
    (Uniwersytetu Warszawskiego, filii w Białymstoku, obecnie Uniwersytetu w Białymstoku)
    i nikt tutejszy o zdrowych zmysłach nie narazi się Kopani, aby mnie bronić. :) W
    Lalkach
    pracuje (pracowała?) żona Kopani. Ponadto pomiędzy tutejszymi uczelniami jest prosta
    umowa, że uczelnie te współpracują ze sobą -- gdy byłem kochany na uniwersytecie, na
    każdej innej też mnie kochano. Wystarczył jeden telefon od zaufanego człowieka
    (weterana -- na przykład Wojciech Żukowski był takim weteranem) z ,,mojej''
    macierzystej
    uczelni, aby mnie dobrze traktowano tam, gdzie mnie posyłano -- czy to na
    Politechnice,
    czy na Akademii Medycznej; od razu zyskiwałem stosowne zaufanie; na terenie mojej
    uczelni
    cieszyłem zaufaniem wszędzie poza Chemią -- nie wiem, dlaczego akurat poza Chemią. :)
    Szansa na to, że nie jestem znany komuś (chodzi o ludzi i półludzi) z tutejszych
    uczelni jest znikoma. :)

    Kilka osób (podludzi) na Fizyce i w TCE (Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego
    czy jakoś podobanie) starało się czynić ze mnie prawdziwego/właściwego podczłowieka.
    Próby te były szybko gaszone przez pracujących na uczelni ludzi. :) Za czasów rektora
    Gajewskiego nie wolno mi było pracować fizycznie -- na przykład próba obarczenia mnie
    ryzą papieru była nietaktem godnym głośnego potępienia. :) Po śmierci profesora
    Gajewskiego
    (nie wiem, czy go kiedykolwiek widziałem -- chyba tak, ale z dużej odległości i nie
    widziałem
    jego twarzy; on znał mnie co najmniej doskonale) sympatia do mnie malała coraz
    mocniej.

    Konieczność budowania rodzinnej firmy (której opiekunem duchowym był ówczesny
    honorowy
    prałat Jana Pawła II) doprowadziła do odizolowania mnie od uczelni i w roku 1998
    (idąc
    za sugestią Kopani) zwolniłem się stamtąd. Zgodnie z umową z Kopanią (zawieraną
    świadomie,
    spokojnie, wypracowywaną na długotrwałych rozmowach z Kopanią, poprzedzoną
    wywiadami/rozpoznaniem_sytuacyjnym ;) i umowami Kopani z innymi ludźmi uczelni)
    miałem powrócić do pracy po rektorskich wyborach. Do czasu powrotu pracowałem u
    Kopani
    bez formalnego zatrudnienia na uczelni -- za freeko, społecznie. :)

    Zanim zostałem zatrudniony w Katedrze Fizyki, pracowałem tam parę lat społecznie. :)

    Umowy zawierane w Katedrze Fizyki były dotrzymywane przez tamtejszych xludzi (ludzi,
    podludzi i półludzi) tak więc uważałem, że na innych wydziałach także umowy ustne
    mają sens. Myliłem się. :)

    W 2001 roku Rabiczko przystąpił do etapu likwidowania mojej osoby z uniwersytetu. :)
    Miałem zostać podczłowiekiem w rodzinnej firmie. :) Jedyną osobą, która mogła
    (i powinna była) ująć się za mną był Kopania, ale wolał mnie sprzedać. :)

    Do czasu śmierci Jana Pawła II duchowieństwo rzymskokatolickie w Polsce było
    jednomyślne w mojej sprawie. Śmierć Rabiczki i późniejsza śmierć JPII -- rozbiły
    tę jedność. :)

    Wiosną 2007 roku Wydział Prawa zamierzał zatrudnić mnie w charakterze podczłowieka,
    zaś wiosną tego roku zamiar taki (nie na Prawie) miał jeden z ludzi -- niestety wiem
    o tym zbyt mało, dlatego wolę nie pisać szczegółów.

    Oczywiście zatrudnienie w charakterze podczłowieka odpada. Musiałbym być
    zatrudniony jako prawdziwy półczłowiek lub człowiek. :) To ostanie wołałoby
    o pomstę do nieba... Znaczy -- do piekła, bo raczej o wspomożenie piekła
    wołają białostoccy duchowni rzymskokatolickiego Kościoła. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 56. Data: 2009-12-20 22:57:21
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 20 Gru, 23:44, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    ??? ????? ? ?? ???????

  • 57. Data: 2009-12-20 23:00:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" b...@g...goog
    legroups.com

    > ??? ????? ? ?? ???????

    Do Rosji też nie wybieram się. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hgma4b$3e0$...@i...gazeta.pl

    ????? -- nie znam tego słowa

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 58. Data: 2009-12-21 08:40:38
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2009-12-19 16:46, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > niczego z tej półki, ale dziś przypadkiem znalazłem to:
    > http://www.optyczne.pl/index.php?poradniki=18
    > Można ściągnąć jeden rozdział demo.
    > I cóż, odradzam, już nawet nie za nieścisłości, odkrywanie Ameryki w
    > wyjątkowo amerykański sposób, co za zasadnicze założenia, wprost
    > powiedzmy - głupie aż żal.
    >
    > A piszę, bo jestem ciekawy, czy pojawiają się jeszcze książki w...
    > powiedzmy, starym stylu? Takie, gdzie połowa kartek dotyczy kompozycji,
    > estetyki, wrażliwości i sensu. Nie żebym chciał sobie kupić, ale czasem

    Bo to nie jest książka dla zawodowców a przykładowy rozdział to
    najgorsza część całej książki. To doskonały przewodnik dla osób, które
    właśnie kupiły sobie pierwszy aparat. Największa wada to irytujące
    poczucie humoru autora. To nie jest pozycja dla kogoś kto radzi sobie z
    aparatem na tyle żeby wiedzieć dlaczego zdjęcie wyszło rozmazane,
    prześwietlone czy za ciemne i zna podstawowe zasady kompozycji.

    Nie rozumiem popularności książek tego autora ale nie widzę powodów do
    narzekań na ich poziom. Wystarczy przekartkować w księgarni żeby się
    zorientować, że to zupełny elementarz. W dodatku chyba sponsorowany
    przez producenta Photoshop'a.

    Sebastian

  • 59. Data: 2009-12-21 08:41:58
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 20 Gru, 22:48, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Wystarczy wzi to w r ke - sk ad banalny, wr cz prostacki,

    Skład klasyczny, oszczędny, elegancki; dużo treści, nie jakieś tam
    obrazkowe biblie. Książka napisana kilkadziesiąt lat temu, wydana na
    nowo, na szczęście nie spaskudzona "nowoczesnym" składem.

    > troch b d w typograficznych, ot, nic ciekawego.

    Konkrety proszę, konkrety, Bo jak na razie, to wyglądasz na typowy
    kompleks małego fiutka.

    > NTG. Dla zainteresowanych jest przepastne archiwum gugla, gdzie wszystko le y.

    Jak wyżej - konkrety, albo rzyci nie zawracaj.

    Czarek

  • 60. Data: 2009-12-21 08:42:59
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 21 Gru, 00:00, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >
    >   ????? -- nie znam tego słowa
    Ja znam slowa ktore uzywasz, ale calego tekstu nie rozumie. Nie wiem o
    co
    masz pretensje, o to ze Cie z roboty usuneli? Nie pasujesz do "teamu"
    i tyle
    szukaj roboty gdzie indziej, albo idz na rente inwalidzka, i nie truj.
    Jestes typem czlowieka nieprzystosowanego do zycia w grupie. Przestan
    sie uzalac nad soba. Nie szkaluj ludzi, ktorych nie mamy szansy
    wysluchac. Znajdz sobie grupe samopomocy skrzywdzonych przez
    pracodawce. Moze byli pracownicy Biedronki Ci pomoga.