  • 1. Data: 2009-12-18 18:45:29
    Temat: jaka karta pamięci "udźwignie" film 1280 na 720?
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    witam serdecznie

    Pytanko:
    Czy do kręcenia aparatem sekwencji w 1280 na 720 24kl/s potrzebuję coś klasy
    piekielnie drogiej CD Sandisk Extreme 3 czy można użyć czegoś powolniejszego?
    Jakie transfery wychodzą dla takich sekwencji?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-18 20:43:13
    Temat: Re: jaka karta pamięci "udźwignie" film 1280 na 720?
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "dobrov" <d...@i...pl> napisał
> [...]
    > klasy piekielnie drogiej CD Sandisk Extreme 3 czy można użyć czegoś
    > powolniejszego? Jakie transfery wychodzą dla takich sekwencji?

    Hmmm, w Lumix LX3 mam zwykłą Kingston class 4
    i wszystko kręci OK, nic się nie zacina,
    a on ma chyba własnie taką rozdzielczość filmików,
    a transfery - nie mam pojęcia...

    pozdrawiam
    Witek

  • 3. Data: 2009-12-19 09:07:45
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> napisał w
    wiadomości news:hggqgt$kit$1@bobas.nowytarg.pl...

    > Hmmm, w Lumix LX3 mam zwykłą Kingston class 4
    > i wszystko kręci OK, nic się nie zacina,
    > a on ma chyba własnie taką rozdzielczość filmików,
> [...]
    Wystarczy nawet karta class 2. Najzwyklejsza też pociągnie takie filmiki.

    pozdrawiam
    gkrzych

  • 4. Data: 2009-12-19 15:10:18
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Jakie transfery wychodzą dla takich sekwencji?

    Kup sobie C6, 720p to około 6 MB/s.
    Piszę za instrukcjami Panasonika LX3 i Canona 7D.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2009-12-19 20:53:28
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kup sobie C6, 720p to około 6 MB/s.
    > Piszę za instrukcjami Panasonika LX3 i Canona 7D.

    Chciałeś napisać 6MB/s czy 6Mb/s, to jest zasadnicza różnica?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 6. Data: 2009-12-20 16:19:28
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    dobrov wrote:
    Dzięki za odpowiedzi!

  • 7. Data: 2009-12-21 07:31:45
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Chciałeś napisać 6MB/s czy 6Mb/s, to jest zasadnicza różnica?!

    Instrukcja do Canon 7D, strona 157 (wersja ang), 1 minuta HD = 330 MB/s

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 8. Data: 2009-12-21 08:07:26
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    gietrzy pisze:

    > Instrukcja do Canon 7D, strona 157 (wersja ang), 1 minuta HD = 330 MB/s
    >
    > pozdrawiam,
    > gietrzy

    Hm... ale to chyba strumień raw bez kompresji?
    Nie ma chyba na rynku karty flash, która by to pociągła. 30MB/s to już
    super wypas.

  • 9. Data: 2009-12-21 08:08:34
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Instrukcja do Canon 7D, strona 157 (wersja ang), 1 minuta HD = 330 MB/s
    > pozdrawiam,
    > gietrzy

    nie na sekundę, tylko na minutę,

    1,920 x 1,080 12 minutes ~330 MB/min
    1,280 x 720 12 minutes ~160 MB/min

    pozdrawiam

    Witek

  • 10. Data: 2009-12-21 09:24:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:07:26 +0100, dobrov napisał(a):

    > Hm... ale to chyba strumień raw bez kompresji?
    > Nie ma chyba na rynku karty flash, która by to pociągła. 30MB/s to już
    > super wypas.

    Chodziło chyba o 330MB na minutę, więc wychodzi 5.5MB/s (44Mb/s). Z tym
    radzi sobie większość nowych kart.