  • 151. Data: 2009-12-24 14:46:32
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marek augustynski" 4...@n...onet.pl

    > :) Ostatni tekst mnie zabił. Przepraszam Leszek:)

    > dla zejscia na ziemie
    > http://www.youtube.com/watch?v=pZJHXIX9c2g&feature=r
    elated

    Nie wiem, co to ostatni tekst, na Ziemi jestem, filmu nie oglądam, bo mi nie chce
    się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 152. Data: 2009-12-24 21:01:48
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > "marek augustynski" 4...@n...onet.pl

    > Nie wiem, co to ostatni tekst, na Ziemi jestem, filmu nie oglądam, bo mi nie
    chce się.

    Wigilia! Mówimy ludzkim głosem:)

    marek

  • 153. Data: 2009-12-25 02:42:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marek augustynski" 4...@n...onet.pl

    > Wigilia! Mówimy ludzkim głosem:)

    Proponujesz mi, abym napisał:

    -- A poza wigilią jakim głosem mówicie? :)
    I kim jesteście?

    Ale to kiepski żart.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 154. Data: 2009-12-25 09:37:56
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 25 Gru, 03:42, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    -------
    --
    Przestan obsrywac wszysto i wszystkich na grupie foto, Ty sieroto bez
    ojca i matki. Nawet oni, wlasni rodzce, Cie olali.

    Wyjdz do ludzi i zaakceptuj ich slabosci i niedostaki, beczacy
    baranie. Z dolegliwosciami zglos sie do lekarza, i nie opisuj ich na
    pl.rec.foto. Jestes osobnikiem o mentalnosci alfonsa, jak powiedzial o
    kims nasz slawny polityk.
    StaM

  • 155. Data: 2009-12-25 13:06:09
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > "marek augustynski" 4...@n...onet.pl

    > Proponujesz mi, abym napisał:

    Niczego Ci nie proponuję. Ucieszyłęm się, że zacząłeś rozmawiać.

    marek

  • 156. Data: 2009-12-25 16:44:48
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Dużo się mówi o dziełach Kelbyego, złego i dobrego. Jakoś nie dotykałem
    > niczego z tej półki, ale dziś przypadkiem znalazłem to:
    > http://www.optyczne.pl/index.php?poradniki=18
    > Można ściągnąć jeden rozdział demo.
    > I cóż, odradzam, już nawet nie za nieścisłości, odkrywanie Ameryki w
    > wyjątkowo amerykański sposób, co za zasadnicze założenia, wprost
    > powiedzmy - głupie aż żal.

    Takie ksiazki sa ale polskich autorow a nie amerykanskich, ktorzy sa bardziej
    sprytni, cwani niz inteligentni czy nawet z Europy. U nas jest tradycja dobrych
    ksiazek poradnikow: Plazewski, Pekoslawski, tez Burzynski R. O Dederce nie
    wspominam, bo to na prawde kopalnia wiedzy.

  • 157. Data: 2009-12-25 16:52:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" 6...@v...goo
    glegroups.com

    --
    : Przestan obsrywac wszysto i wszystkich na grupie foto, Ty sieroto bez
    : ojca i matki. Nawet oni, wlasni rodzce, Cie olali.

    Olali na wniosek księdza Stanisława Rabiczki, czego pożałowali. :)

    : Wyjdz do ludzi i zaakceptuj ich slabosci

    Pijaństwo? :)

    : i niedostaki,

    Niedostatki rozumu? :)

    : beczacy baranie. Z dolegliwosciami zglos sie do lekarza,

    Jestem pod opieką lekarzy. :) Rodzinnych i specjalistów. :)

    : i nie opisuj ich na pl.rec.foto.

    Rozkaz to rozkaz, ale Ty nie jesteś od wydawania rozkazów. :)
    Księżom wydaje się, że mają władzę nad ludźmi i Bogiem, że
    mogą wydawać rozkazy, ale coś z tego...

    : Jestes osobnikiem o mentalnosci alfonsa,

    Alfons żyje z prostytucji. Ja nie. :)

    : jak powiedzial o kims nasz slawny polityk.

    Ja podaję fakty razem z opisem.
    Ty powołujesz się na wypowiedzi nijak związane ze mną. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 158. Data: 2009-12-25 16:55:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marek augustynski" 4...@n...onet.pl

    > Niczego Ci nie proponuję. Ucieszyłęm się, że zacząłeś rozmawiać.

    Rozmawiam od dawna. :) Przy okazji opisuję swoje życie -- to, co tutaj ślemy,
    ma zostać do czasu ponownego nadejścia Jezusa Chrystusa na Ziemię. :) (czyli
    na zawsze, do końca świata) Rozmówców traktuję jak potrzebne mi tło. :)

    Niech potomni wiedza o tym, jak duchowe dzieci JPII zdobywały władzę w Polsce. : )

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 159. Data: 2009-12-25 17:09:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" 6...@v...goo
    glegroups.com

    : [..] Jestes osobnikiem o mentalnosci alfonsa, jak powiedzial o kims nasz slawny
    polityk.

    Na wszelki wypadek zacytuję sam siebie -- rozmawiam sam ze sobą? :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hh2qop$ac5$...@i...gazeta.pl

    > Na razie mój jednoosobowy Kościół nie przyjmuje datków od osób spoza tego
    Kościoła,
    > dlatego, jeśli komuś powyższa informacja przyda się, nie powinien mnie pytać, co
    > chcę w zamian. :) Dotyczy to także osób kaleczonych przez duchownych Kościoła
    JPII,
    > których biorę w obronę tym, co piszę. :)

    I dodam -- ja swoje oskarżenia popieram faktami. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 160. Data: 2009-12-25 17:20:21
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 25 Gru, 17:52, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "kuba" 6...@v...goo
    glegroups.com

> [...]
    >
    > : beczacy baranie. Z dolegliwosciami zglos sie do lekarza,
    >
    > Jestem pod opieką lekarzy. :) Rodzinnych i specjalistów. :)

    To byla prosba,

    > : Jestes osobnikiem o mentalnosci alfonsa,

    Dotyczy Twego opisu o niby o zmuszanie Cie do lizania czegos.