-
31. Data: 2013-07-01 02:06:20
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
Powitanko,
> Tak z ciekawości - w jakim to _sklepie_ na stronie nie jest podana cena
> produktu? Podasz jakiś przykład?
http://www.metalmarket.com.pl/oferta.php
http://www.chieftek.pl/
http://www.gamma.pl/
Bardzo czesto wiekszosc produktow ma "zadzwon" zamiast ceny, zdjecie
produktu tez czesto jest nieosiagalne, brak filtrowania po parametrach i
ogolnie olewka klienta, takze potencjalnego.
No ale na szczescie konkurencja istnieje.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
-
32. Data: 2013-07-01 02:12:40
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: rs <n...@n...spam.info>
On 6/30/2013 6:40 PM, aL wrote:
> W dniu 2013-06-30 23:43, rs pisze:
>> i powiesz mi moze, ze nie ma metody, zeby cos zaradzic z takimi
>> cwaniakami? trzeba pomyslec na poziomie sklepu. znam pare dziewczyn,
>> ktore "pożyczaja" drogie ciuchy, kiedy ida na jakies "bogate" imprezy.
>> po dwoch /trzech razach, w tym samym sklepie, juz tego zrobic nie moga.
>> jak chca dalej sie tak bawic, musza szukac innego sklepu. wiec da sie.
>> ale w niektorych jednak sklepach jakby nikomu to nie przeszkadzalo.
>> dlaczego? a dlatego, ze najlepsza reklama jest osobiste polecenie,
>> takiego sklepu jesli sie jest zadowolonym z jego uslug i te panny byc
>> moze poleca ten sklep paru swoim psiapsiulom, ktore rowniez beda
>> "pozyczac", ale rowniez moga polecic dziewczynom, ktorym sie dane cuchy
>> na imprezie spodobaja i beda robic zakupy w tym sklepie.
>
> Ale wiesz, że ostatecznie konsumenci na tym tracą poprzez obniżoną
> jakość towaru i przenoszenie produkcji do Azji, bo tylko to pozwala
> na windowanie narzutu na koszulkę wyprodukowaną w Bangladeszu, by
> kompensować straty z tytułu bezstresowego podejścia konsumentów.
> aL
wcale tego nie widze, zeby tracili. przenoszenie produkcji jest i
bedzie, ale to czy panienka zwroci sukienke, czy nie (oczywiscie
zwracany towar nie moze miec sladow uzytkowania) nie ma wplywu na jakosc
towaru. zauwaz, ze taka sukienka to praktycznie tylko wyglad. zaklada
sie ja na impreze czy randke. przenoszenie produkcji, natomiast, jest i
bedzie, ale dlatego, ze sa jeszcze miejsca, gdzie mozna wykonac
produkcje taniej, przez nie przestrzeganie praw zwiazkowych (bo zwiazkow
nie ma), przez ciecie kosztow utylizacji odpadow itp. w przypadku
ciuchow, szczegolnie drogich, designerskich marza jest kosmiczna, wiec
zaden z posrednikow w lancuchy dystrybucyjnym, nie traci. <rs>
-
33. Data: 2013-07-01 05:46:02
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: "Santana" <s...@i...pl>
Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:51d05ca4$0$38133$c3e8da3$f6268168@news.
astraweb.com...
On 6/30/2013 12:10 PM, Santana wrote:
> I zapewne zalali się, z tego powodu, łzami :)
>
> P.S. Oczywiście winny jest "genialny market" a nie Twoja totalna
> indolencja. Jakbyś kupił oponki które nie pasują do Twojej furki to też
> pewnie byłby winny sprzedawca. ROTFL
>zalozne sa twoje wywody. <rs>
Napisz po polsku co chciałeś napisać :)
-
34. Data: 2013-07-01 06:16:01
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: rs <n...@n...spam.info>
On 6/30/2013 11:46 PM, Santana wrote:
>
>
> Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:51d05ca4$0$38133$c3e8da3$f6268168@news.
astraweb.com...
>
> On 6/30/2013 12:10 PM, Santana wrote:
>
>> I zapewne zalali się, z tego powodu, łzami :)
>>
>> P.S. Oczywiście winny jest "genialny market" a nie Twoja totalna
>> indolencja. Jakbyś kupił oponki które nie pasują do Twojej furki to też
>> pewnie byłby winny sprzedawca. ROTFL
>
>> zalozne sa twoje wywody. <rs>
>
> Napisz po polsku co chciałeś napisać :)
żałosne są twoje wywody. wystarczy, czy dalej za trudno dla ciebie? <rs>
-
35. Data: 2013-07-01 08:43:45
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: "Chris" <c...@s...pl>
ToMasz nabazgrał(a):
>>> 1. DLACZEGO sie nie dziwisz? Rozumiem,że WG. CIEBIE poniesli b y stratę,
>>> zarabiając WIECEJ (na dwu kartach) i mając Nadal klienta zadowolonego?
>> W dupie mają takiego klienta (gdybym miał DG też bym pogonił).
>> Po pierwsze na kartach 16 GiB mogą mieć mniejszą marżę.
>> Po drugie jak wyobrażasz sobie przyjęcie karty z rozerwanym opakowaniem.
>> Przecież takiej ponownie nie sprzedadzą. Myśl!
> o ile wiem, zamienią na inny, ale droższy towar. dla nich 2x16 nie jest
> droższe, bo liczy się cena towaru a nie paragon. tak było w 2012 roku.
Nie mogą zamienić bo im się stany magazynowe nie zgodzą, oddajesz jeden
towar a bierzesz dwa i tu jest problem.
Tak jak bym kupił auto za 100K przeszedł oddał i wziął dwa po 50K :)
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
36. Data: 2013-07-01 08:45:05
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: "Chris" <c...@s...pl>
ToMasz nabazgrał(a):
>> to zupelnie poza tematem. takie rzeczy sa wpisane w obrot sklepu i nie
>> jest to jakis hiper ultra drogi sprzet, tylko karta SD za smieszne
>> pieniadze. jesli sklep to sprzeda nawet za 1/3 ceny jako "open box" to w
>> rozliczeniach tego nie zauwazy. a bedzie mial kilku klientow wiecej. <rs>
> i tu jest pies pogrzebany
> Prawo polskie (handolowe) dopuszcza zwrot towaru, ale nie precyzuje co z
> owym towarem trzeba zrobić. Moim zdaniem byłoby fajnie, gdyby sprzedawca
> przyjmował towary -10% i tak samo je - oficjalnie macane - sprzedawał.
Pokaż mi to prawo bo ja takiego nie widzę .... NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK
ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE STACJONARNYM.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
37. Data: 2013-07-01 08:48:35
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: "Chris" <c...@s...pl>
Michal nabazgrał(a):
>> dopuszcza zwrot towaru,
> Tylko na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. A tu mowa była o
> zakupie w sklepie stacjonarnym, dla których nie ma wymogu ustawowego,
> tylko o możliwości takiego zwrotu/wymiany decydują ich własne regulaminy
> przyjmowane jako forma konkurowania o względy konsumenta.
MM ma o ile pamiętam 7-10 dni na zwrot towaru o ile jest w stanie
nienaruszonym a karta SD musiała być wyjęta z kartonika i nie ma szans żeby
doprowadzić to do stanu nowego, jak by nie otwierał to bez problemu
wymienią.
Ja kupieł laptopa u nich i na drugi dzieńwyskoczył martwy pixel, zapakowałem
wszytko jak z fabryki i bez problemu dali nową sztukę.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
38. Data: 2013-07-01 10:54:25
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Mon, 01 Jul 2013 02:06:20 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):
> Powitanko,
>
>> Tak z ciekawości - w jakim to _sklepie_ na stronie nie jest podana cena
>> produktu? Podasz jakiś przykład?
>
> http://www.metalmarket.com.pl/oferta.php
> http://www.chieftek.pl/
> http://www.gamma.pl/
:-OO
> Bardzo czesto wiekszosc produktow ma "zadzwon" zamiast ceny, zdjecie
> produktu tez czesto jest nieosiagalne, brak filtrowania po parametrach i
> ogolnie olewka klienta, takze potencjalnego.
> No ale na szczescie konkurencja istnieje.
True.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Twa opowieść mnie znudziła, albowiem nie była o mnie... kumasz zależność? ]
[ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]
-
39. Data: 2013-07-01 12:33:35
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>
W artykule <X...@l...net> PiteR napisal(a):
> Old Green :) pisze tak:
>> Niestety, pomyłkowo zakupiłem w Media Expercie taka kartę, nie
>> upewniwszy się, czy sprzet ja łyknie.(kamera rejestracji trasy).
>> I nie łyknął.
> Nie łyknął bo wyraźnie jest napisane w instrukcji rejestratora czy nie
> bo nie?
Nie mam do niego o to pretensji,ze nie łyknął, jesli o to chodzi.
> Jaka to karta dokładnie?
Nie ma to znaczenia, dla istoty sprawy .
SanDisc SD
Problem własnie w tym,że jest w formacie SD (jedynie).
Dokonując jej zakupu, nie ryzyko było najistotniejsze,
ze moze rejestrator jej nie "łyknie".
Tego sie spodziewałem, i nie to było największym dla mnie zaskoczeniem.
FORMAT był problemem.
Bo zakładałem,że gdy nie podejdzie, bedzie mi do telefonu magazyem muzy.
Gdyby była micro na przejściówce, to bym nawet bąka w tym Media Expercie
nie zamierzał puścić, znizajac sie do uprzejmych próśb o wymianę.
No a na miejscu w sklepie to przez mysl mi nie przeszło, zeby JEDYNIE oddać.
"Oddać" -tak, ale:
1. biorąc jedną, lecz micro (miałbym drugą,jako zapas do mojego HTC)
2. płacąc np.10% kosztów (za zwrot, i otwarte opakowanie) i
dokupując inny towar,wg.wartosci
3. np. równowartośc kwotową kart 4GB, nawet w SD
Pozdrowienia dla tych cfaniaczków, którzy maja czelność
okreslać mnie "inteligentnym inaczej".
Tacy powinni być w sklepach oznaczani specjalnymi plakietkami,
czerwonymi, z napisem
: PSZYJACIEL SKLEPU - znaczy PACHNIE- INACZEJ. (podkreslenie zamierzone).
Medal dla tego z piszących, którzy sugerował OTWARCIE opakowania z kartą, bez
czynienia na niej TOTALNEGO spustoszenia.(przykład z laptopem,
sprawdzonym w domu,i zwróconym do sklepu).
Nie powinni ci tego laptopa przyjąć, bo zapewne TY tego piksela uszkodziłes.....
No i opakowanie było otwarte.
Tych, co TAK pakują karty pamieci i rózne inne bzdety, np kardridże do drukarek,
kazałbym za karę do końca zycia je otwierać.
Podziekowania dla Kolegów, którzy mielu cywilna odwagę wziąć mnie w obronę.
Gdyby była w sklepie UMOZLIWIANA PRÓBA takiej karty,
na pewno pomyłki bym nie popełnił.
Watek rozrósł sie dla mnie zupełnie niespodziewanie.
Na pewno wniósł nieco materiału do przymysleń.
Ale jedynie tym, co myślą.
Nauka z zdzarzenia (dla mnie, nikogo nie namawiam);
1. omijac Media Expert-a bo raczej PRZYJAZNEGO
potraktowania nie mozna się spodziewać.
2. straciłem 120 zł (a mogłem jedynie koszt za tzw. uzycie,
i o tyle mogła ta karta lezeć taniej na półce) Np. o 20,30zł.
Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.
--
Pozdr.
____________________________________________________
____________________
-
40. Data: 2013-07-01 12:54:23
Temat: Re: Karta SD 32GB
Od: Franc <w...@w...pl>
Dnia Mon, 1 Jul 2013 10:33:35 +0000 (UTC), Old Green :) napisał(a):
> Nauka z zdzarzenia (dla mnie, nikogo nie namawiam);
> 1. omijac Media Expert-a bo raczej PRZYJAZNEGO
> potraktowania nie mozna się spodziewać.
> 2. straciłem 120 zł (a mogłem jedynie koszt za tzw. uzycie,
> i o tyle mogła ta karta lezeć taniej na półce) Np. o 20,30zł.
> Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.
Stary, ale to Ty zrobiłeś źle.
1. Kupiłeś złą kartę licząc się z tym, że może jednak nie pójśc w sprzęcie
(rejestrator).
2. Założyłeś w ciemno, że pomimo braku oznaczenia na opakowaniu, w śrdoku
jest micro SD + adaptor. Skąd ten pomysł? Było taniej?
3. Pomimo tego wszystkiego rozerwałeś opakowanie i się dziwisz, że nie chcą
od Ciebie przyjąc zwrotu i zrobić wymiany na inne karty.
Pomyśl - jak otworzysz opakowanie z cukrem, to w sklepie wymienisz go na
opakowanie z mąką?
Jakbyś nie rozerwał opakowania, to na pewno byś wymienił na inną. Spokojnie
sam tak robiłem z takich molochach (ostatnio w Media).
Dlatego przestań obwiniać ludzi dookoła za to, że Ty źle zrobiłeś.
--
Franc