  • 1. Data: 2011-10-05 17:14:49
    Temat: Kanadyjczycy morduja polakow.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Jak nie turyste na lotnisku w kanadzie, to kibica na ulicach Zielonej
    Gory.
    Gdyby ktos mial jakies linki do zdjec, to prosze podac.
    Jak cos znajde, to tez zapodam.
    Ciekawe jak obecna reporteska fotografia w tym temacie wyglada.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-10-05 18:57:33
    Temat: Re: Kanadyjczycy morduja polakow.
    Od: oyster <m...@g...com>

    Użytkownik - Zygmunt Dariusz napisał:
> [...]
    > Ciekawe jak obecna reporteska fotografia w tym temacie wyglada.
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Co za pojeb. :-)
    --
    Wszędzie wieczność zębami kłapie.

  • 3. Data: 2011-10-05 19:13:02
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 2:57 pm, oyster <m...@g...com> wrote:
    > U ytkownik - Zygmunt Dariusz napisa :

    > Co za pojeb. :-)

    Gdzie byles gdy cale stado pojebow z wyszomirskim na czele,
    przescigalo sie w dyskusji i udowadnianiu jak to biednego polaczka,
    zamordowali kanadole na lotnisku.
    Mi wtedy nie chcieli wierzyc, ze sa pojebami, moze teraz po tym co
    napisales, troche sie zastanowia, ze jednak wtedy byli pojebami.
    Niektorym z nich, zostalo tak do dzisiaj.
    Dyskusja latwa do odszukania, dla w miare umyslowo sprawnego
    czlowieka.

  • 4. Data: 2011-10-05 19:31:53
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > Jak cos znajde, to tez zapodam.
    > Ciekawe jak obecna reporteska fotografia w tym temacie wyglada.

    Ciekawe, kiedy dostaniesz tytul American Professional Idiot

  • 5. Data: 2011-10-05 19:43:23
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 3:31 pm, "Andy Niwinski" <a...@i...pl> wrote:
    > "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> schrieb im
    Newsbeitragnews:b711f2ec-0fb8-4428-85de-f025db7fe2b3
    @m37g2000yqc.googlegroups.com...> Jak nie turyste na lotnisku w kanadzie, to kibica
    na ulicach Zielonej

    > Ciekawe, kiedy dostaniesz tytul American Professional Idiot

    Nie mam szans - nigdy nie bede takim idiota jak ty.

  • 6. Data: 2011-10-05 21:07:56
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*

> [...]
    > Ciekawe jak obecna reporteska fotografia w tym temacie wyglada.
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    */

    http://www.youtube.com/watch?v=NZJvihI8nfo

  • 7. Data: 2011-10-05 21:36:24
    Od: "po" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Jak cos znajde, to tez zapodam.
    > Ciekawe jak obecna reporteska fotografia w tym temacie wyglada.

    Zasadniczo to grupa fotograficzna ale jak juz sie bawimy...
    Zapodaj moze cos o tolerancji rasowej, karze smierci i
    o tym jak sie wyzwala kolejne kraje od rezimu ropy naftowej.

  • 8. Data: 2011-10-05 22:05:08
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    wiadomoscinews:b711f2ec-0fb8-4428-85de-f025db7fe2b3@
    m37g2000yqc.googlegroups.com...

    > Zasadniczo to grupa fotograficzna ale jak juz sie bawimy...
    > Zapodaj moze cos o tolerancji rasowej, karze smierci i
    > o tym jak sie wyzwala kolejne kraje od rezimu ropy naftowej.

    Ten watek jest o "zabijaniu polakow".
    Chcesz, to zaloz swoj o czym tylkochcesz.
    Jesli ci zalezy na moim udziale, to zrob to za kilka dni, bo na razie
    nie nadazam ze swimi watkami, w odpisywaniu.
    Obiecuje ze podam wiele ciekawych rzeczy, o ktorych wielu z was moze
    nie miec pojecia - tyle ze bedzie to w "langlydzu".

  • 9. Data: 2011-10-06 09:15:35
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Ciekawe, kiedy dostaniesz tytul American Professional Idiot

    Nie mam szans - nigdy nie bede takim idiota jak ty.

    Wiesz co? Bierz mniej Viagry, poprawi ci sie, dziadziu. Ja wiem, ze masz
    kompleksy, ale czego bys za ochrona sieci nie napisal, kazdy tu widzi jak
    jestes zalosny. Nie pakuje cie do KF-a, bo fajnie sobie poczytac, jak
    zalosny palant ma sie za KOGOS...
    Zal mi cie, a jeszcze bardziej ludzi, którzy musza cie znosic w realu.
    Biedna, stara, trzesaca sie dziadzia. Zyjaca marzeniami o swojej
    wielkosci....

  • 10. Data: 2011-10-12 21:21:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 6, 5:15 am, "Andy Niwinski" <a...@i...pl> wrote:
    > "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> schrieb im
    Newsbeitragnews:b516744f-e424-4b4c-bfec-d53aa069a820
> [...]
    > Zal mi cie, a jeszcze bardziej ludzi, którzy musza cie znosic w realu.
    > Biedna, stara, trzesaca sie dziadzia. Zyjaca marzeniami o swojej

    No i mamy nastepny przyklad potwierdzajacy slowa Pilsudskiego.
    "Polacy, to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy". (J. Pilsudski)