  • Data: 2018-05-10 19:57:35
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-10 o 12:55, J.F. pisze:

    > Jak dojdzie do wypadku, to widzisz jaka jest godzina, a moze i kamera
    > przestaje nagrywac.

    Tak, ale ja niezmiernie rzadko je miewam :-D Średnio jeden na całe życie
    więc raczej ta sugestia nie będzie przydatna :-D

    > Jak ci ktos chamsko droge zajedzie i po godzinie chcesz odszukac, bo nie
    > spojrzales na zegarek ... to chyba wygodniej odszukuje sie na kompie niz
    > na malutkim wyswietlaczu kamerki.

    A o czym ja piszę jak właśnie nie o tym?

    > O ile pamietasz dokladnie odcinek, bo jak znam zycie, to na kamerce
    > nawet przewijanie tych 3 minut bedzie problematyczne.

    Po pierwsze zależy od ergonomii kamery, po drugie - a od czego jest
    komp? Wyciągasz kartę i znajdujesz bez kłopotu co chcesz.

    > Ano, jakos tak, z drugiej strony jak kamerka dobrze zamocowana/schowana,
    > a apka nie przestala dzialac, to z wifi wygodniej :-)

    Korzystałeś? Było wygodniej?
    Ja skorzystałem raz - ostatni raz :-D

    --
    Pozdrawiam,