  • Data: 2018-05-13 12:17:17
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale za 2k już bez problemu.

    Ok.
    https://www.youtube.com/watch?v=UAkGj6T4pUs#t=3m58s

    > Nie chcę wyjść na jakiegoś fanatyka kamerek sportowych, bo przeczytałem
    > kilka recenzji i obejrzałem kilka filmików jutubie, wszelkie uwagi
    > czytam i biorę pod rozwagę, ale skoro na jednych i na drugich g. widać w
    > nocy, to nadal kamerkę mogę używać poza samochodem, a rejestratora nie.

    Widzisz, z racji ceny niektóre sprzęty nie są popularne, a osoby które
    zdecydowały się jednak na zakup nie są zainteresowane podzieleniem się
    informacją, bo mają to w d. W efekcie o wielu rzeczach zwyczajnie się
    nie mówi.

    Czy BlackVue jest dobra... ciężko powiedzieć, nigdy nie jest tak, że coś
    jest idealne pod każdym względem. Trzeba samemu ocenić.
    W moim przypadku kabelek do tylnej był za krótki, w efekcie mam ją
    zamontowaną odwrotnie (soft to ogarnia na szczęście), strasznie cicho
    mówi, muszę mieć coś uszkodzone chyba.
    Co do jakości filmu... i tak zazwyczaj nie mam aż tak czystej szyby ;)

    Miłego.
    Irek.N.