  • Data: 2018-05-13 20:09:33
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-09 o 22:18, Marek S pisze:

    > To, że zrobienie czegokolwiek z kamerką po WiFi wymaga anielskiej
    > cierpliwości i nawet najprostsze czynności nie będą tak sprawnie
    > przebiegać jak na wyświetlaczu kamery.

    Dobra, ale to z powodu takiej a nie innej realizacji oprogramowania.
    Potencjalnie możliwości kamery pozostają takie same a możliwości
    komunikacji zwiększone.

    > Jeśli dojdzie do jakiegoś zdarzenia (nie wypadku) to jesteś w stanie w
    > ciemno utrafić we właściwą godzinę i minutę? Jeśli tak, to podziwiam.

    Jak nie znam godziny i mi się z jakiegoś uzasadnionego powodu nie
    zablokowało na karcie to w istocie mam problem pobierania kolejnych
    filmików.

    > No jak to nie? Jedziesz np. godzinę, gdzieś ktoś wykonał jakieś cudo na
    > ulicy, które chcesz pobrać. Godzina jazdy to 20 filmów. A wcześniej też
    > jakieś się nagrały. Trafisz we właściwy? Bo ja nie. Widząc pierwsze
    > klatki rozpoznam właściwy odcinek drogi i pobiorę właściwy
    Jak już mówiłem ja tego zasadniczo w ogóle nie oglądam. Jak mi się raz
    zdarzyło, że pieszy mi wszedł pod koła to bez problemu odnalazłem
    właściwy filmik. Ale ok, chyba jestem mimo wszystko optymistą.

    > Tym bardziej łatwiej jest wydłubać kartę i zanieść ją do kompa niż
    > zainstalować aplikację, skonfigurować połączenie, powkurzać się, że nie
    > wiadomo który film to był ten właściwy więc pobrać pierwszy ... 5 min,
    > drugi... 10 min, N-ty - wreszcie trafiony. Choć prędzej pewnie sobie
    > darujesz donos. A do tego okaże się, że po aktualizacji Androida apka
    > przestała działać i w ogóle nic się nie da zrobić. Do bani taka robota
    > nawet raz na ruski rok.

    Nie aktualizują tej aplikacji co mam. Działa jak działała. No fakt,
    właśnie podjąłem kwestię użycia i ... no nie zadziałało, czyli jest jak
    piszesz, co już wcześniej potwierdziłem. Może są jakieś kamery bez tych
    wad. W sumie żaden problem zrobić to jak należy.

    > Dlatego uważam, że WiFi w kamerkach przy takiej wydajności jest tylko
    > pozbawionym sensu gadgetem.

    Wydajność chyba wystarcza do streamingu. Kwestia, że Ty chcesz
    koniecznie ściągać te filmiki a kamera i to oprogramowanie klienckie nie
    pomaga Ci w normalnym użyciu, czyli nie oferuje streamingu tylko właśnie
    pobieranie.

    > Właśnie... WiFi użyłem tylko raz - bawiąc się nową kamerą. Obecnie nawet
    > aplikację odinstalowałem gdyż zabawa pokazała, że WiFi to pomyłka.

    A ja nie :-) Nie brakuje mi ekranu, brakuje mi dobrej funkcjonalności
    komunikacyjnej, ciągle mogę tę kartę przełożyć co mi się zdarzyło nawet
    kiedyś właśnie z powodu wydajności, nie wiem ile musiałbym czekać i ile
    razy popychać by mi się wszystko pobrało.

    > No właśnie napisałem, że kontroluję tylko to czy wystartowała i czy
    > podczas parkingu coś się nagrało (kamera sama to zgłasza po starcie).
    > Nic więcej mnie nie interesuje.

    A ja nic nie kontroluję, ufam że kamera nagra co potrzeba. Jak nie nagra
    to i tak nie mam na to wpływu.

    > Cały czas próbuję powiedzieć, że WiFi do niczego nie jest potrzebne.
    > Nawet do zabawy we wczesnym okresie posiadania.

    A ja, że jedynie Wifi jest w kamerze potrzebne :-) Wyświetlacz
    zbyteczny, przekładanie kart również. To ostatnie oczywiście o ile
    zrobią odpowiednie oprogramowanie w tej kamerze.