  • Data: 2018-05-14 19:15:18
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-13 o 20:09, kk pisze:

    > Dobra, ale to z powodu takiej a nie innej realizacji oprogramowania.
    > Potencjalnie możliwości kamery pozostają takie same a możliwości
    > komunikacji zwiększone.

    Ależ ja temu nie umniejszam a jedynie odpowiadam wątkotwórcy by nie
    kierował się obecnością WiFi podczas zakupu kamery samochodowej. Po co
    płacić za coś, co jest słabo przydatne?

    > Jak już mówiłem ja tego zasadniczo w ogóle nie oglądam. Jak mi się raz
    > zdarzyło, że pieszy mi wszedł pod koła to bez problemu odnalazłem
    > właściwy filmik. Ale ok, chyba jestem mimo wszystko optymistą.

    Po WiFi grzebałeś w kamerze?
    Ja osobiście jestem cierpliwy, ale przy czymś takim wymiękam
    szczególnie, że nie jest wielkim dla mnie problemem wyjąć kartę i na
    kompie bez problemu wyszukać to, co mnie interesuje. A dodatkowym
    bonusem jest duży monitor.

    > Nie aktualizują tej aplikacji co mam. Działa jak działała. No fakt,
    > właśnie podjąłem kwestię użycia i ... no nie zadziałało, czyli jest jak
    > piszesz, co już wcześniej potwierdziłem. Może są jakieś kamery bez tych
    > wad. W sumie żaden problem zrobić to jak należy.

    Pomijając nawet tę kwestię, powiem że potrafię po WiFi tym samym
    smartfonem i z tej samej kamery pobrać filmy 10x szybciej niż poprzez
    aplikację. Problem leży w stosowanych protokołach a nie w sprzęcie.
    Czemu tak robią? Nie wiem. W poprzedniej kamerze podobnie było.

    > Wydajność chyba wystarcza do streamingu. Kwestia, że Ty chcesz
    > koniecznie ściągać te filmiki a kamera i to oprogramowanie klienckie nie
    > pomaga Ci w normalnym użyciu, czyli nie oferuje streamingu tylko właśnie
    > pobieranie.

    Korekta: mi osobiście zwisa, co oferuje WiFi w kamerkach bo sobie
    lepiej radzę. Ustosunkowałem się do słów wątkotwórcy podając własne
    doświadczenia jako uzasadnienie opinii. Oczywiście nie jestem testerem
    wszelakich kamer więc danych statystycznych nie posiadam. Wypowiadam się
    jako nabywca 2 nietanich kamerek.

    > A ja nie :-) Nie brakuje mi ekranu, brakuje mi dobrej funkcjonalności
    > komunikacyjnej, ciągle mogę tę kartę przełożyć co mi się zdarzyło nawet
    > kiedyś właśnie z powodu wydajności, nie wiem ile musiałbym czekać i ile
    > razy popychać by mi się wszystko pobrało.

    I o tym właśnie trąbię non stop :-)

    > A ja nic nie kontroluję, ufam że kamera nagra co potrzeba. Jak nie nagra
    > to i tak nie mam na to wpływu.

    A ja mam wielki wpływ. Gdybym olał sprawę jak to czynisz, to nie miałbym
    filmu ze stłuczki. Drobnej, ale zawsze. Otóż co się stało: w kamerze
    zaczął padać akumulator - co jest nieuniknione prędzej czy później. W
    konsekwencji zapis czasem uszkadzał podczas zaniku zasilania strukturę
    logiczną karty. Konieczne było formatowanie raz na jakiś czas. Kamera o
    tym informowała czerwonym napisem na ekranie. Nie ignorowałem tego, jak
    proponujesz. Oczywiście potem wymieniłem w niej akumulator i wszystko do
    normy wróciło zanim nie padła sama z siebie parę miesięcy później.

    Gdybym ignorował fakt obu awarii, to pewnie do dziś jeździłbym bez
    rejestracji czegokolwiek ale za to z przekonaniem, że wszystko jest ok.
    Nic mnie nie kosztuje spojrzenie na wyświetlacz kamery przy uruchamianiu
    auta (szczególnie, że kamera dźwiękiem o zmianie trybu parking/jazda
    powiadamia) i odczytaniu komunikatu, że wszystkie kamery są ok i że na
    parkingu nic się nie wydarzyło. Moim zdaniem - sztuczny problem stwarzasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek