-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal
-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Yakhub <a...@a...aa>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kamera z lidla
Date: Fri, 14 Jul 2017 08:49:00 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 61
Message-ID: <9qta6u0w6abn$.1n5nposvuq90v.dlg@40tude.net>
References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
<59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
<7...@4...com> <ok5tr8$2cp$3@dont-email.me>
<u...@4...com> <ok8f5o$q12$1@dont-email.me>
<ntzbiqswcmbx$.1tgatz80u34qp$.dlg@40tude.net>
<ok8sj4$ohe$1@dont-email.me>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="e76e38bf0ca295595e88484641d0b340";
logging-data="27985";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+Uyy0/SdCuGxfH58KRzdte"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Cancel-Lock: sha1:znJ+LnlQMi8Tw/R0YINKP9rJSvo=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610413
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 13 Jul 2017 22:35:16 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
>>>>> Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
>>>>
>>>> Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
>>>> sposób załatwienia takiej reklamacji.
>>>
>>> Jaki?
>>
>> Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.
>>
>> W zdecydowanej większości przypadków tak się to załatwia.
>
> Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancję producenta u detalisty??
>
We wszystkich przypadkach, kiedy reklamowałem drobną i tanią elektronikę w
marketach tak to właśnie wygląda. Castorama, MediaMarkt, Tesco.
Zwróć uwagę, że u nas trochę rzadziej korzysta się z gwarancji producenta -
ustawowe uprawnienia konsumenta z tytułu rękojmi są często korzystniejsze.
A w takim przypadku za wady towaru odpowiada sprzedawca, a nie producent.
To znaczy - oczywiście nie mogę być na 100% pewien, czy faktycznie trafia
to do śmieci - ale mam przypuszczenie graniczące z pewnością, że nie jest
to odsyłane do producenta na drugim końcu świata.
> W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem uszkodzonych
> suszarek i nie wychwycą jakichś wspólnych problemów być może z projektem
BYĆ MOŻE sklep sporządza jakieś raporty o uszkodzeniach.
> albo nieuczciwymi
> detalistami symulującymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do ponownej
> sprzedaży.
Wliczone w koszta. To nie ty przypadkiem kiedyś broniłeś zwrotu
pełnowartościowego towaru do klepu? Klient zadowolony z tego, że problem
jest załatwiony od ręki to też jest jakaś wartość.
> To raz, a dwa: nie skorzystają z bonusa w tanich przypadkach naprawy, w
> których np założą Ci nowy kabel sieciowy i wyślą z powrotem tą Twoją.
> Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla, zakręcasz i po
> 5 minutach gotowe.
Ale najpierw: ktoś pakuje przedmiot, ktoś przygotowuje papiery dla kuriera,
przesyłka, ktoś rozpakowuje, ocenia, czy w ogóle to się kwalifikuje do
naprawy, naprawia, załatiwa jakąś papierologię, pakuje, przygotowuje
przesyłkę, przesyłka, przedmiot leży w punkcie obsługi aż klient
odbierze...
W sumie, jak podliczymy całe zawracanie gitary, to pewnie wyjdzie ze 3
roboczogodziny. Plus jeszcze koszty 2 przesyłek. A klient i tak
niezadowolony, bo przedmiot się zepsuł, musiał czekać, i 2 razy jeździć do
sklepu.
Co to za bonus, jeżeli koszt transportu przedmiotu w celu jego naprawy
przewyższa jego wartość?
--
Yakhub
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.17 09:06 Pszemol
- 14.07.17 14:43 yabba
- 14.07.17 16:42 J.F.
- 14.07.17 17:31 Pszemol
- 14.07.17 18:37 Cavallino
- 14.07.17 18:41 Cavallino
- 15.07.17 08:12 J.F.
- 15.07.17 08:23 Cavallino
- 15.07.17 09:00 J.F.
- 15.07.17 09:33 Cavallino
- 15.07.17 09:48 J.F.
- 15.07.17 09:54 Cavallino
- 15.07.17 10:31 J.F.
- 15.07.17 10:47 Cavallino
- 18.07.17 19:21 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=