    From: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Date: Sat, 8 Oct 2011 12:51:10 +0200

    > W sumie o powyższe chciałem spytać: w czym jest lepsze zeznanie
    > świadka od zeznania świadka (lub strony) wspartego "plikiem .avi"
    > i stwierdzeniem "tak to właśnie wyglądało"?
    > Przecież żeby "nie uznać" takiego .avi trzeba by zarzucić
    > manipulację dowodami/fałszerstwo.

    ZTCP według przepisów videorejestrator powinien posiadać zarejestrowany
    licznik klatek aby był to dowód w sprawie. Policyjne Polcamy tak np. mają:
    http://www.vidibu.com/videoizle.php?vid=TmxHMnV0T1U5
    YjgtXy15b3V0dWJl

    Myślę że posiadanie takiego gówienka na pokładzie zawsze lepiej działa
    psychicznie
    na opornego kierowcę, który będzie się wypierał. Miałem ostatnio sytuację że
    gość
    cofając osobówką omal nie zaparkował mi na masce. Nie wiem czy gdyby do
    czegoś
    doszło, a gość by się wyparł to co by policja powiedziała, bo oni
    standardowo
    tylko "wina tego co z tyłu, pewnie najechał" powiedzieć potrafią.

    Pozdr. TC