    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Date: Thu, 08 Aug 2024 09:25:59 +0200

    On Thu, 8 Aug 2024 00:42:36 +0200, Pixel(R)??<m...@p...onet.pl>
    wrote:
    > No, masz obrazek...podobno pismo obrazkowe, jest lepsze od słowa
    > pisanego...
    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /f/fb/Server-based-network.svg/800px-Server-based-ne
    twork.svg.png
    > Tu sobie doczytaj:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Peer-to-peer
    > "W sieciach P2P każdy węzeł sieci zwany hostem, czyli komputer
    > użytkownika, może jednocześnie pełnić rolę klienta i serwera. W

    Ciągle na pytanie jak działa żarówka wskazujesz wyłącznik, a teraz
    nawet podesłałeś *ogólny* opis czym jest wyłącznik a nie jak działa.
    Albo trolujesz albo jesteś faktycznie jakiś niepełnosprytny, sorry.
    Od kilku postów próbuje ci się wyjaśnić, że bezpośrednie zestawienie
    połączenia między hostami za NAT wymaga spełnienia specyficznych
    warunków co obecnie w skali komercyjnej i praktycznej jest prawie nie
    do osiągnięcia z powodów jakie wskazał heby.
    Ergo, trudno mi uwierzyć by masowy producent jakim jest Hik czy Dahua
    opierały się na rozwiązaniach, które u klientów w cywilizowanym
    świecie w większości przypadków nie zadziałają.
    Chociaż na twoją obronę wspaniałomyślnie zakładam, że jednak
    wykorzystują PH a ty fascynujesz się zbytnio przypadkową
    okolicznością, że twoje routery na to pozwalają. To tylko przypadek.

    Nawet już nie oczekuję, że jesteś w stanie precyzyjnie przedstawiać
    jak owe "zestawienie" połączenia P2P by Dahua działa w warstwie TCP,
    krok po kroku. To już wiemy.
    Wystarczy, że pokażesz zrzut z tcpdump
    /wireshark zawierający handshaking między hostem pośredniczącym i
    jego IP a następnie flow pakietów TYLKO pomiędzy hostem z aplikacją a
    hostem z kamerą z wyróżnieniem adresów IP obu hostów podczas
    podgladu obrazu.

    --
    Marek