  • Data: 2024-08-08 13:00:47
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Aug 2024 10:28:21 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > nie udało się ustalić wspólnego języka co to jest zewnętrzny IP,
    > dostałem tylko poradę, że IP sam się ustali jak podepnę komputer i
    > żeby
    > się nie martwić.

    No cóż, to brutalna prawda. Wyczuwam między wierszami, że chciałeś
    uzyskać stały IP od operatora GSM, taki się uzyskuje jeśli umowa jest
    na "firmę" poprzez dedykowany APN (nie "internet"). Chyba operatorzy
    GSM nie dają stałego IP na umowę konsumencką. Jeśli APN podasz
    "internet" to mimo abonamentu biznes na stały IP i tak dostaniesz
    przydzielony IP z dostępem przez NAT. Jesli podasz biznesowy APN jaki
    dostałeś na umowie dostaniesz IP "publiczny" z pełnym dostępem z
    zewnątrz.

    --
    Marek