  • Data: 2022-10-18 13:06:12
    Temat: Re: Kamera inspekcyjna
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś ma i używa? Taka współpracująca z telefonem.
    > Czytam, oglądam jakieś testy i nie wiem co wybrać.
    > Po WiFi, czy po kablu, aby to w miarę płynnie i bez opóźnień dawała
    > obraz. tak do 300 zł.
    >
    > Robert

    Ja bawiłem się tym.
    https://www.aliexpress.com/item/1005003479596979.htm

    Nie jest łatwo tym manewrować by dotrzeć we właściwe miejsce a potem
    jeszcze kamerę ustawić na obiekt.
    Oświetlenie starcza na kilka, kilkanaście cm więc trzeba mieć sporą
    wyobraźnię by się zorientować na co obecnie spoglądamy.
    Jakość obrazu jest zadowalająca, boczna kamera może być przydatna.
    Jak dla mnie nie były to wyrzucone pieniądze.

    --
    AWa.