    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kable sieciowe w tynkach
    Date: Sat, 26 Sep 2009 19:40:13 +0200

    On Thu, 24 Sep 2009, kamil wrote:

    > "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote

    > Co przez to rozumiesz? Mnie od lat dziala niezawodnie

    Popatrz na to z drugiej strony: *jeszcze* działa.
    Byłeś pionierem, wiec sąsiedzi jeszcze nie puścili "lodówki po wifi".

    Wtykam się, bo dywagacja jest ogólnej natury: to tak jak z samochodami.
    Jak się ma samochód, to "jest lepiej".
    Do czasu, aż na 100m pasa ruchu przypada 75 chętnych do przejechania.
    Piechotą przejdą (co to jest 75 chętnych na 100m i 3m szerokości?),
    rowerem przejadą, samochodem... kiedyś też się uda ;)

    pzdr, Gotfryd