  • Data: 2009-09-28 10:49:52
    Temat: Re: Kable sieciowe w tynkach
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MC" <m...@g...pl> wrote in message news:h9lhu0$6j2$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "maX" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, a w razie potrzeby trzeci i czwarty. Tylko po to, żeby
    > udowodnić rzekomą wyższość radia nad kablem.

    > Powtarzam, działanie sieci nie ogranicza się do pobierania z internetu.
    > Zwykle są wspólne dyski, drukarki i wiele innych wspólnych elementów.

    Mowimy tu o sieci domowej, a nie ploterach przemyslowych, do ktorych
    wysylasz kilka GB za kazdym razem..

    Najwiekszy problem moze byc z jakims serwerem plikow, ja akurat na laptopach
    nie trzymam nic waznego, a w desktopie mam RAID i nie zwyklem chomikowac
    setek filmow, wiec pojemnosc poki co wystarcza.

    Pozdrawiam
    Kamil