  • Data: 2009-10-10 12:33:58
    Temat: Re: Kable sieciowe w tynkach
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tg pisze:
    > albo nie jest dobry, albo ma spaprany soft, co lepsze linksysy

    Mnie to nie obchodzi. Kupiłem Linksysa, firma cieszy się
    dosyć dobrą opinią i ma związki z Cisco. AP nie kosztował
    wcale tak mało, a przy przesyłaniu kilkuset megabajtów
    danych wiesza się. Oczywiście, wina AP, ale takie problemy
    z sieciami WiFi to niestety nie kwestia kilku modeli AP,
    ale rzecz częsta.

    > zdaza sie, ale czesto jest to kwestia sterownikow - lub
    > moze czegos nie teges w usludze w xp - mialem cos

    Co nie zmienia faktu, że cały sposób transmisji danych jest
    niedopracowany w stosunku do sieci przewodowych, gdzie takie
    coś praktycznie się nie zdarza.

    > u mnie okolo 10, na szczescie dalo sie znalezc kanal
    > z odpowiednim odstepem, fakt ze masa ap dziala z moca o wiele
    > wieksza niz potrzebna, ale w zastosowaniach domowych
    > zazwyczaj wifi sie sprawdza

    Co w większej kamienicy, gdzie w odległości 100 m może być
    kilka mieszkań, już stanowi problem. Jeszcze gorzej jest
    z blokiem, odległości między sąsiadami jeszcze większe.

    > ma sie nad czym zastanawiac, ale i ap bywa wygodny kiedy
    > trzeba cos na szybko lub w bezkablowej okolicy podlaczyc

    Oczywiście. Ale tymczasowo lub doraźnie, albo dla urządzeń
    stricte przenośnych. Dla komputera stacjonarnego należy
    pociągnąć kabelek.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |