eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable do odpalania przy rozładowanym aku › Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Date: Fri, 22 Jun 2018 09:23:18 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 50
    Message-ID: <pgi854$sii$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5b2bcc98$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <6...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1529652196 29266 91.200.93.101 (22 Jun 2018 07:23:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Jun 2018 07:23:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: Avast (VPS 180621-6, 2018-06-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634351
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:69d15wxuuh7x.1g9u0eool2ssn.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 21 Jun 2018 18:28:25 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    >> W dniu .06.2018 o 18:04 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
    >>> Jeden niuans jest - jak u dawcy alternator np 70A, a biorca bierze 200A
    >>> dlugo i namietnie ?
    >>
    >> ile to "długo"? - 5min?
    >
    > Raczej nie, tyle to rozrusznik i kable nie wytrzymaja.
    >
    >>> Co prawda na wolnych obrotach to altek nie da nawet 30, wiec nic sie nie
    >>> spali.
    >>> Nawet przy wysokich obrotach wydajnosc pradowa ograniczona, i nawet jak
    >>> w aku dawcy napiecie spadnie do 9V, to altek nie powinien byc
    >>> przeciazony ...
    >>
    >> ano właśnie.
    >> A jak dawca grzeje sobie np świece (100A), pracują wtryski 10-15A każdy,
    >> działa ogrzewanie wszystkich foteli (na bogato), lusterek i tylnej szyby,
    >> chodzi oczywiście wentylator i wszystkie światła - to wszystko oczywiście
    >> na postoju (kierownik z pasażerami grzeją sobie dupy i czekają aż im
    >> szyby
    >> odmarzną) to myślisz, że ile prądu idzie z akumulatora? - psuje się
    >> coś? -
    >> przecież to normalny stan auta.
    >
    > Ale rozrusznik sie nie kreci. I swiece zaraz zgasna.
    > A do reszty altek dobrany.
    >
    >> Wystarczy, że kierownik dodatkowo ruszy
    >> kierownicą i do całkowitego poboru dokłada się jakieś dodatkowe
    >> 80-120A...
    >
    > Ciekawe ... jakby tak przytrzymac kierownice na parkingu ... chyba
    > maja jakies zabezpieczenie ?
    >
    >

    jak aku słaby to np w Fiatach wspomaganie nie załącza się


    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: