eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2018-06-27 06:04:04
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 27 Jun 2018 04:11:45 +0200, Malkoit napisał(a):
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >>W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:
    >>> Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
    >>> przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze dawcy.
    >>> Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
    >>> dopuszczonej przez producenta.
    >>
    >> Alternator działa tak, że im bardziej go obciążysz, tym masz mniejszy prąd
    >> wzbudzenia.
    >
    > Nieprawda, w normalnych warunkach alternator tak nie działa.
    > Tak mogłoby być gdyby było i działało zabezpieczenie przed przeciążeniem
    > prądowym, ale jak dotąd nikt nie udowodnił, że producent
    > umieścił takie zabezpieczenie.

    Ale tu nie ma co umieszczac, bo to samo jest.
    Dobrze piszesz - normalnie tak nie dziala, tzn normalnie im wiekszy
    prad pobierany tym wiekszy prad wzbudzenia potrzebny (bez zmiany
    obrotow).
    W pewnym momencie dojdziesz do maksimum, dalszy wzrost poboru pradu
    nie bedzie mogl byc skompensowany wzbudzeniem, wiec spadnie napiecie
    wyjsciowe, wiec spadnie tez napiecie na cewce wzbudzenia i prad, wiec
    spadnie dalej prad i napiecie wyjsciowe.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: