eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2018-06-27 12:04:20
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-06-27 o 03:55, Malkoit pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:
    >>
    >>> Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
    >>> przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze
    >>> dawcy.
    >>> Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
    >>> dopuszczonej przez producenta.
    >>>
    >>  prąd wzbudzenia nie może przekroczyć wartosci dopuszczalnej bo jest
    >> ograniczony "diodą Zenera"/układem ograniczania, która własnie
    >> doprowadza do tego, że napięcie i prąd NIE może wzrosnąc powyżej 14,5V
    >> dla obwodu ładowania.

    > Masz tendecje do omijania tematu. Najpierw jakieś zwarcia alternatora,
    > teraz wzrost napiecia powyzej 14,5 V.

    Bredzisz. Nie ma wzrostu napięcia powyżej 14,5V a co za tym idzie nie ma
    zwiększonego SEM alternatora. Alternator pracuje DO dopuszczalnej mocy,
    ustalonej przez producenta. Wynika to z przekroju drutu na uzwojeniach
    stojana, prostowników oraz obwodu wzbudzenia, które są obliczone
    conajmniej na 2x tyle ile wyłazi z alternatora. Przekrój drutu
    znajdziesz w necie, ilośc uzwojeń też, diody mają parametr 100V (a nie
    14V) i prąd 25A a nie 10A. Alternator może oddać znacznie więcej prądu
    niż oddaje, później ulegnie uszkodzeniu. Przed tym właśnie zabezpiecza
    to układ regulatora, który DEBILU, jest UKŁADEM ZABEZPIECZENIA a twój
    pojebany łeb, nie potrafiący czytać schematu, wydumał sobie, że nagle
    dochodzi do przeciążenia obwodu regulatora bo kurwa ty tak chcesz i
    chuj. NIE, nie dochodzi BO TAM KURWA NIE MA WINCYJ PRUNDU niż to co
    pokazuje schemat i nie ma go CO PRZECIĄŻYĆ. Równie dobrze możesz dumać,
    że kurwa ze szklanki 0,25l nalejesz wodę do wiadra 10l i będzie pełne.
    ROZUMIESZ SWÓJ DEBILIZM? Jak ci kurwa to inaczej wytłumaczyć?

    Weź kurwa jednak tom szklanke i spróbuj za jednym razem, przeciążając
    tom szklanke napełnić na większym przeciążeniu, niż producet szklanki
    zrobił, napełnić to wiadro 10 litrowe. No musisz spróbowac bo kurwa nie
    wierzysz w słowo pisane, fizykę i elektronikę, tym badrdziej, że prundu
    nie widać ale tom wode zobaczysz. Potem długo dumaj jak to przecionżyć
    żeby tom szklankom to wiadro napełnić za jednym razem :)

    Masz zakurwgadkę :)
    >
    > Problemem jest mozliwość uszkodzenia alternatora przy mozliwym
    > przeciążeniu prądowym w warunkach uruchamiania innego
    > samochodu.
    > Udowodnij, że producent przewidział takie uruchamianie
    > i zabezpieczył alternator.
    Udowodnij że z alternatora popłynie wiekszy prąd niż wartość nominalna
    (maksymalna). Już taką bzdurę raz napisałeś. Żebyś zrozumiał...udowodnij
    że 1 metr ma 110cm albo wincyj.

    Możesz wypierdalać :]

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: