eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    <5b315730$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgusj9$9si$5@news.mixmin.net>
    Date: Wed, 27 Jun 2018 06:04:04 +0200
    Message-ID: <1tq5018vwqr45.h63q0us15uxa$.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1530072234 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 687 82.143.187.50:63271
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634786
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 27 Jun 2018 04:11:45 +0200, Malkoit napisał(a):
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >>W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:
    >>> Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
    >>> przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze dawcy.
    >>> Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
    >>> dopuszczonej przez producenta.
    >>
    >> Alternator działa tak, że im bardziej go obciążysz, tym masz mniejszy prąd
    >> wzbudzenia.
    >
    > Nieprawda, w normalnych warunkach alternator tak nie działa.
    > Tak mogłoby być gdyby było i działało zabezpieczenie przed przeciążeniem
    > prądowym, ale jak dotąd nikt nie udowodnił, że producent
    > umieścił takie zabezpieczenie.

    Ale tu nie ma co umieszczac, bo to samo jest.
    Dobrze piszesz - normalnie tak nie dziala, tzn normalnie im wiekszy
    prad pobierany tym wiekszy prad wzbudzenia potrzebny (bez zmiany
    obrotow).
    W pewnym momencie dojdziesz do maksimum, dalszy wzrost poboru pradu
    nie bedzie mogl byc skompensowany wzbudzeniem, wiec spadnie napiecie
    wyjsciowe, wiec spadnie tez napiecie na cewce wzbudzenia i prad, wiec
    spadnie dalej prad i napiecie wyjsciowe.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: