-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
<5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...net>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Mon, 25 Jun 2018 23:01:20 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <7...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <5b31582e$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
X-Trace: 1529960494 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 586 37.128.4.7:37895
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3098
X-Received-Body-CRC: 2589300468
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634683
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-25 o 22:26, P.B. pisze:
> Dnia Mon, 25 Jun 2018 20:31:24 +0200, LordBluzg? napisał(a):
>
>> Debilu, prąd wzbudzenia nie może przekroczyć wartosci dopuszczalnej bo
>> jest kurwa ograniczony "diodą Zenera"/układem ograniczania, która
>> własnie doprowadza do tego, że napięcie i prąd NIE może wzrosnąc powyżej
>> 14,5V dla obwodu ładowania.
>
> W FSO 1500 czyli fiacie 125p wyprodukowanym jakoś w początkach lat 80-tych
> XX wieku, padł mi regulator napięcia. W tym zabytku była to
> elektromechaniczna puszka zamontowana w komorze silnika, gdzieś na prawym
> nadkolu. Połączyłem na krótko wejście z wyjściem, woltomierz w kabinie,
> odpaliłem na pych i w trasę. Jak napięcie podchodziło pod 15V,
> zatrzymywałem się i rozłączałem przewody.
Pewnie woltomierz kupiłeś w kiosku ruchu :D
Dobrze że Ci akumulator wytrzymał, bo dłuższa praca powoduje najpierw
powyginanie płyt, wygotowanie wody w aku i wzrost napięcia (wtedy już
nie ma akumulatora) i nie ma co "połknąć" tego napięcia. Napięcie
wzrasta do dość dużego i pali wszystko co jest podłączone, jesli tylko
wytrzymają bezpieczniki.
Na dodatek ten akurat alternator, nie był "extra" mocny. Miał 44A
(A124N-14V 44A) obecne 100A to trochę nieciekawie by wyglądało :)
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.18 00:09 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 00:25 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 07:03 Uzytkownik
- 26.06.18 07:16 Uzytkownik
- 26.06.18 07:49 P.B.
- 26.06.18 10:24 LordBluzg(R)
- 26.06.18 11:12 J.F.
- 26.06.18 12:06 J.F.
- 26.06.18 14:38 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 16:24 P.B.
- 26.06.18 17:05 Uzytkownik
- 26.06.18 18:10 Uzytkownik
- 26.06.18 19:19 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 19:25 Uzytkownik
- 26.06.18 19:59 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=